כדורגל: סיכום סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כתבת סיכום משחקי מחלקות הנוער של קבוצות האזור.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן, במהדורת יום שני, זאת בעקבות המתנה לשני משחקים שאמורים היו להיערך היום, אך בשל סיבות טכניות, רק אחד מהם שוחק. אז מה בתפריט? סיכום המחזור המצומצם בפעילות, מבט למשחקי גביע ולדרבי אזורי מסקרן ועוד. מתחילים בסקירה.

ניצחון מרשים בדרבי האזורי. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



השגרירים


עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עלה כמחליף בדקה ה-62 של משחק שמינית גמר הגביע מול הפועל כפר סבא, שהסתיים בניצחון 0:1 לזכות קבוצתו.

עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים א’, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת ליגת העל, התייצבה למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע, מ.ס אשדוד, שמדורגת במרכז הטבלה. שני שערים שספגה ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השניה, מהם שער בבעיטת פנדל, שלטענת קרית שמונה לא היה ולא נברא, הביאו להפסד 2:0, שמותיר את הקבוצה במרחק של 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגת העל.

קבוצת נערים ג’ התייצבה למשחק חוץ מאתגר במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה, מוליכת טבלת ליגת מרכז – שהיא אחת משתי הליגות הבכירות של השנתון, זאת לאחר שהדיחה בשלבים הקודמים את הפועל באר שבע ובית”ר ירושלים מליגת מרכז 2 החזקה. למרות שספגה צמד שערים בתוך דקה אחת במהלך המחצית הראשונה, קרית שמונה הצליחה לכפות הארכה, לאחר שחזרה למשחק עם שער בדקה ה-39 מרגלו של הראל נפתלי. בפתיחת המחצית השניה שער עצמי שכבשה נתניה קבע שוויון 2:2. במהלך ההארכה הקבוצה המארחת כבשה שער שהעניק לה ניצחון 2:3. קרית שמונה ומאמנה, תומר חזות, זכו למחמאות מאנשי מחלקת הנוער של מכבי נתניה ובהם המנהל המקצועי של המועדון, אלמוג כהן.

קבוצת ילדים א’ התארחה אתמול למשחק ליגה מול הפועל מעגן מיכאל, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת ילדים ג’ התארחה בשבת אצל הפועל כפר סבא מליגת מרכז החזקה למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה. קהל גדול הגיע מקרית שמונה ודחף את השחקנים. קרית שמונה נתנה פייט ואף כבשה שער שוויון זמני מרגלו של נועם חניא, אך בסיום הקבוצה המארחת ניצחה 1:3.

ראויים למחמאות, למרות ההפסד. קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה
מסע מרשים בגביע. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ אירחה את הפועל מרום הגליל, במשחק ליגה שנערך תחת גשם שוטף והביא לביטול המשחק שאמור היה להיערך לאחריו, בין קבוצת נערים ג’ של קצרין למ.כ בועיינה נוג’ידאת. הקבוצה מהגולן, שמודרכת על ידי אלרואי כהן, ניצחה 1:3 את הפועל מרום הגליל, שבוקר המשחק הייתה עם מאזן מעט יותר טוב משלה. שערים שכבשו אלון זנקביץ בדקה ה-10 וליבנה קרסנו בדקה ה-33 העניקו לה יתרון 0-2 בתום המחצית הראשונה. שער שכבש שוהם אזרואל האורח צימק את התוצאה בדקה ה-38, אך שער נוסף שכבש אלון זנקביץ’ בדקה ה-65 קבע את תוצאת המשחק. בעקבות התוצאה לקצרין המאזן הטוב ביותר בליגה.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ ניצחה לפני זמן קצר 0:10 בביתה את אחי ביר אל מכסור.

קבוצת ילדים ב’ התייצבה בסגל חסר למשחק הביתי מול מ.ס ראמה, בעקבות מכת בידודים. המשחק הסתיים בניצחון 1:2 לזכות ראמה.

קבוצה 10. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת