כדורגל: אל אל חננאל

צמד שערים של חננאל אברהם כמעט והוביל את הפועל עירוני צפת לניצחון חוץ מפתיע אל כפר מנדא, אך שער שספגה בתוספת הזמן קבע 2:2.

שישי ברגשות מעורבים בגזרת הפועל עירוני צפת. הקבוצה של אלון אלוק התייצבה היום למשחק חוץ מול אחווה כפר מנדא – מוליכת טבלת בית א’ במחוז צפון א’ של ליגה ב’, שבאמצע השבוע ניצחה 0:1 את מכבי עירוני אשדוד מליגה א’ במשחק גביע המדינה. לכפר מנדא היה זה משחק שלישי בשישה ימים. צפת כמעט וניצלה זאת כדי לזכות בניצחון מפתיע ולשפר עמדות בחלק העליון של הטבלה, אך צפת למדה על בשרה שכדורגל משחקים יותר מ-90 דקות.

המחצית הראשונה הייתה מחצית מרשימה ותכליתית של צפת. הקשר ההתקפי הצפתי, חננאל אברהם, בוגר מחלקת הנוער של הפועל מרום הגליל, הרשים עם צמד שערים: בתחילה עם שער מרשים מ-30 מטרים ולאחר מכן, כבש שער במבצע אישי שבו עבר את השוער של הקבוצה המארחת וגלגל מקרוב את הכדור לרשת.

במחצית השניה הלחץ של הקבוצה המארחת התגבר ככל שחלפו הדקות. בדקה ה-82 מהראן לאלה, חלוץ הפועל חיפה והפועל ת”א בעבר, כבש שער שצימק את התוצאה ל-2:1. בתוך תוספת הזמן חוסר מזל גדול פקד את צפת, כאשר כדור שפגע בשחקנה, תובל אסולין, חדר לרשת וקבע את תואצת המשחק – שוויון 2:2.

כבש צמד והוחלף בדקה ה-75, בגין פציעה. חננאל אברהם