כדורגל: צוהריים אקטיביים בליגה ב’

צפת וממב”ע על מגרש אחד, טובא יוצאת לכפר מנדא. זרקור על משחקי היום, בכתבה הבאה.

שישי של כדורגל בגזרת ליגה ב’. לראשונה מאז פתיחת העונה, כל שלוש הקבוצות שאנו מסקרים בליגה ב’, משחקות באותו יום וכמעט באותה שעה. אז רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר משחקי הקבוצות.

בשעה 13:30 הפועל עירוני צפת תארח את בני ממב”ע. צפת עומדת על מאזן צבירה של 3 נקודות בשני משחקים – והיא מקדימה בשתי נקודות את הקבוצה מהגולן. צפת נפרדה השבוע משחקן הכנף שלומי אביסידריס, שלא מצא שפה משותפת עם המאמן אלון אלוק. הקבוצה אמורה להנות מסגל מלא והיא תקווה לזכות בניצחון ביתי שני העונה. שחקני המפתח שלה למשחק הם הבלם יוגב אלישע, הקשר אסף פחימה והחלוץ ארד אלבז. בני ממב”ע מגיעה למשחק עם סגל חסר, בשל מכת פציעה ממנה סובלת הקבוצה. הקבוצה תחסר בוודאות את עודאי אבו סלאח ויוסף דרוויש, מי שלא יפתחו בהרכב וספק אם ישולבו במשחק, הם אמיר ג’והרי ובאסל קדמאני. ווג’די אלקיש, מאמן ממב”ע, אופטימי למרות הכל: “יש לנו סגל טוב, מתאמן יחד כבר כמה שנים, אנחנו נבוא בעזרת השם מוכנים, כדי להביא את הנקודות”. בממב”ע תולים תקוות במיוחד בחלק הקדמי העשיר, שכולל שניים משחקני ההתקפה המוכחים בליגה – אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל.

רוב השחקנים יהיו גם הפעם על הדשא. שחקני צפת וממב”ע במשחק הליגה בשלהי העונה שעברה (צילום: ענאן עמאשה)



בשעה 13:40 בני טובא א-זנגריה תתארח אצל אחווה כפר מנדא. טובא פתחה את העונה ביום שלישי האחרון עם ניצחון מדהים ומנוגד להיגיון בשיעור 1:2 על מכבי ג’דיידה מכר, למרות שהקבוצה הספיקה להתאמן רק שלושה אימונים יחד עם המאמן הצפתי יוסי סופר. במהלך השבוע צורף לסגל הקבוצה שחקן הכנף, שלומי אביסדריס, שפתח את העונה בצפת ובשונה משחקנים אחרים בקבוצה עשה הכנה רגילה לעונה הזו ומגיע בכושר משחק. אביסדיריס טרם נרשם טכנית בהתאחדות לכדורגל כשחקן טובא, לכן אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, לא ייטול חלק במשחק.  כפר מנדא צברה עד כה 4 נקודות בשני משחקי ליגה. בשבוע שעבר ניצחה 1:3 את משחק החוץ מול בני ממב”ע. בשורות מנדא, שמודרכת ע”י כדורגלן העבר, אחמד סבע, משחק החלוץ מהראן לאלה – ששיחק בעבר בהפועל חיפה והפועל ת”א. 

יפתיעו גם הפעם? שחקני בני טובא