כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי סופ”ש במחלקות הנוער, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה, זמן טוב להפנות זרקור למשחקים של הקבוצות אשר ייטלו חלק במשחקים, כל זאת אחרי שבוע עם לא מעט משחקים בכל הגזרות – כשגולת הכותרת הייתה העפלתן של קבוצות הדגל של מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה לשלב הבא של משחקי גביע המדינה. קבוצת הנוער העפילה לשלב שמינית הגמר והיום הוגרלה למשחק חוץ מול הפועל נוף הגליל, קבוצת נערים א’ העפילה לשלב רבע הגמר ותתארח אצל מכבי פ”ת. עתה נעבור למשחקי סופ”ש.

נכנסים לתקופה של משחקים על כל הקופה. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה



משחקי יום שישי

הצגה כפולה במגרש בבוקעאתא:
בשעה 12:00 קבוצת הנוער של בני ממב”ע – שמקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום של טבלת ארצית צפון, תארח את מ.כ קרית טבעון – אותה היא מקדימה ב-6 נקודות.  דרבי הגולן יפגיש את קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין – לה המאזן הטוב ביותר במחוז מפרץ 1 ואת המארחת, בני ממב”ע – לה המאזן העשירי בטיבו בליגה.

12:30, בענה: קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת, שמדורגת במקום השלישי בטבלת הצפון, תקווה לשדרג את מעמדה בצמרת הטבלה, כשתתארח אצל בני בענה, נועלת הטבלה.

אין מקום למעידות. קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת נערים ב’ – שמרוחקת נקודה אחת מפסגת טבלת ארצית צפון, תארח את מ.כ נווה יוסף חיפה – שאותה היא מקדימה בנקודה אחת בלבד. בשעה 14:00 קבוצת נערים ג’ – שמרוחקת 4 נקודות ומשחק חסר מפסגת טבלת מחוז חוף, תקווה לשפר עמדות בצמרת במשחק ביתי מול קבוצת התחתית של הפועל עכו. בשעה 16:45 קבוצת ילדים ב’ תארח למשחק מסקרן את הפועל חיפה.

11:00, מגרש שפירא – נתניה: קבוצת הנוער – שמדורגת במקום השמיני בטבלת ליגת העל, שמוביל בתום הליגה הסדירה (עוד 3 מחזורים) לפלייאוף העליון, תתארח אצל מכבי נתניה, שאותה היא מקדימה ב-5 נקודות. משחק מפתח לשתי הקבוצות, ששואפת להשתלב בפלייאוף העליון.

12:00, חדרה: קבוצת טרום א’ תתארח אצל הפועל חדרה.

12:30, מגרש הסינטטיקו – אשדוד: קבוצת נערים א’ – שמקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום, תתארח אצל מ.ס אשדוד – שמדורגת במקום השישי בטבלת ליגת העל.

17:15, סכנין: קבוצת ילדים א’ תתארח למשחק מאתגר אצל בני סכנין.

מפגש צמרת מאתגר. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה

משחקי השבת – יתר המועדונים

09:30, בועקאתא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח לדרבי אזורי את מ.כ גליל גולן

11:30, נחף: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע – שמרוחקת 5 נקודות מפסגת טבלת הצפון, תתארח לדרבי דרוזי אצל מ.ס בית ג’אן – שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה.

יום ראשון

17:00, בועיינה – נוג’ידאת: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל תתייצב אחרי שני ניצחונות, שקידמו אותה למרכז טבלת צפון 1, למשחק חוץ מאתגר מול סגנית המוליכה – הפועל בועיינה.

רוצים לשמור על מקום בצמרת הגבוהה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע