כדורגל: שמח בקרית שמונה ובגולן

קבוצות שעלו שלב בגביע, קבוצות שניצחו משחקי השלמה וגם שחקן שערך הופעת בכורה בשורות אלופת המדינה לנוער. כולם מחכים לכם בכתבה זו.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הקבוצות הצעירות מהגליל העליון וכדורגלני האזור הפזורים ברחבי הארץ, במהדורת אמצע שבוע, החולשת שלושה ימים. מה בתפריט? קבוצות שעלו שלב בגביע המדינה, קבוצות ששיפרו עמדות בטבלאת הליגות השונות וגם – שחקן נערים שערך הופעת בכורה במדי קבוצת הנוער הטובה במדינה. מתחילים בסקירה.

השגרירים

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, ערך אתמול הופעת בכורה במדי קבוצת הנוער של המועדון – אלופת המדינה ומוליכת טבלת ליגת העל. אלמישלי נכנס כמחליף בדקה ה-75 של משחק הגביע מול גדנ”ע ת”א מהליגה הלאומית והיה מעורב במהלכים שהניבו שערים וסייעו לקבוצתו לנצח 0:4 ולהעפיל לשלב הבא של משחקי הגביע.

ישי בוזורגי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, שהתארח לראיון אצלנו ביום שני האחרון בפינת “ספורטאי השבוע”, שיחק ב-56 הדקות הראשונות של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 2:3 את משחק הגביע מול הפועל קטמון מהליגה הלאומית.

נג’ואן סובח – קשרה של בני סכנין, נכנס היום כמחליף במשחק שבו קבוצתו, שמוליכה את טבלת הליגה הארצית, ניצחה 0:2 את מכבי נתניה במשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

עלה לכתה של הגדולים. עידו אלמישלי במשחק אתמול (צילום: ג’ו הירש – האתר הרשמי מכבי חיפה)



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער ניצחה אתמול 0:1 את המשחק הביתי מול בית”ר ירושלים והעפילה לשלב שמינית גמר גביע המדינה. יאיר מרדכי, בשער בכורה בקבוצת הנוער, העניק לקבוצה את הניצחון בדקה ה-63. מאז החזרה מהסגר קרית שמונה קיימה שמונה משחקים, רק בשניים מהם היא כבשה שערים, שניהם מול בית”ר ירושלים. לפני שלושה שבועות קרית שמונה ניצחה בבירה 1:2 את משחק הליגה בין הקבוצות.

קבוצת נערים א’, שבתחילת העונה הובסה 5:1 במשחק הליגה מול הפועל ראשון לציון, זכתה בניצחון 0:2 על אותה קבוצה באותו מגרש והעפילה לשלב רבע גמר הגביע. שער שכבש מוחמד אבו רומי בדקה ה-37 העניק לקבוצה יתרון 0:1 במחצית. בדקה ה-72 ביצע ליאור דה כלבו את החילוף של המשחק, כשהכניס לשדה המשחק את החלוץ אורי שנפר – שדקה לאחר מכן, כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים ג’ שבה למקום הראשון של טבלת מחוז חוף, בזכות ניצחון 1:11 על קבוצת התחתית של מ.כ חוסן. את השערים לזכותה כבשו: ליאם אלוק ואוסאמה עבד רחמאן -שלושער כ”א, ראמי בטחיש ויובל כראדי – צמד כ”א, יואב כראדי – שער אחד.

היו שם ב”מאני טיים” בגדול. אורי שנפר ומוחמד אבו רומי, הכובשים לזכות קבוצת נערים א’ של קרית שמונה



בני ממב”ע

קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז טבלת הליגה הארצית (הליגה השלישית) אירחה אתמול בשעת צוהריים מוקדמת משחק גביע מאתגר מול מכבי פ”ת מצמרת טבלת ליגת העל. שחקני מכבי פ”ת, שהתארחו באכסניית כפר בלום, הגיעו רעננים למשחק וכבשו שלושה שערים בכל משחק ובסיום חגגו ניצחון 0:6 והעפלה לשלב שמינית הגמר.

קבוצת נערים ב’ ניצחה היום 0:2 בביתה את בני מראר והיא שומרת על המאזן השני בטיבו בליגה יחד עם מכבי כפר מנדא. אייל אבו שהין הבקיע בדקה ה-10 והורחק עשר דקות מאוחר יותר. ליית אבו סלאח כבש בהמשך.

שומרים על מקום בצמרת. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ זכתה ביום שני בניצחון ביתי 1:6 על הפועל עירוני צפת, שהייתה לפני המשחק עם המאזן הטוב בליגה, אך בעקבות התוצאה לקצרין המאזן הטוב ביותר במחוז צפון 1. את השערים לזכות קצרין כבשו: אור פנחס – שלושער, טוביה אדרעי, הראל זלצר ושער עצמי. את השער לזכות צפת כבש בשלהי המשחק נריה חדד.

ניצחון משכנע במשחק העונה. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער זכתה בניצחון ליגה שני ברציפות – הפעם 1:2 במשחק הביתי מול מ.ס בית ג’אן. טרם המשחק נערכה דקת דומיה לזכרה של אושר דרעי ז”ל, אחות של שחקן הקבוצה שלו יבדל”א. תומר פרדו (17) וטל מזוז (53) כבשו את השערים לזכות מרום הגליל. בית ג’אן כבשה שער מצמק בשלהי המשחק.

קבוצת נערים ב’ הפסידה 5:0 למכבי כפר מנדא, הפסד שקטע סדרת משחקים מוצלחת.

עלו על מסלול הניצחונות. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל