כדורגל: הכל או כלום

עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל כפר סבא למשחק שבסיומו היא שואפת לחגוג העפלה לפלייאוף העליון.

ליגת העל תגיע היום למחזור הסיום של הליגה הסדירה, לאחריו היא תעבור לפורמט של משחקי פלייאוף עליון ופלייאוף תחתון. כל המשחקים של הקבוצות המשפעיות על מיקומים בטבלאות יחלו בשעה 19:15, ביניהם גם המשחק שבו הפועל כפר סבא תארח באצטדיון “המושבה” בפ”ת את עירוני קרית שמונה. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 59. כניסת קהל תותר ע”פ מתווה התו הירוק.

עירוני קרית שמונה מתייצבת למחזור הסיום בפוזיציה הכי נוחה על הנייר. הקבוצה מדורגת במקום החמישי, מקדימה בנקודה אחת את המקום השביעי המוביל לפלייאוף התחתון, כל זאת כשהיא מתייצבת עם סגל למלא למשחק החוץ מול הקבוצה שמדורגת מתחת לקו האדום – שצברה 3 נקודות בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, שהודחה באמצע השבוע בצורה משפילה ע”י הפועל עפולה מהליגה הלאומית – שכבשה שלושה שערים בהארכה לרשתה וניצחה את משחק הגביע 0:3, ואם כל זה לא מספיק – הרי שכפר סבא תתייצב למשחק עם שחקני ההגנה המשניים שלה, זאת בשל פציעות של השוער איתמר ישראלי, המגן הימני טל מכלוף ועונשי הרחקה שירצו הבלם איתי שור והמגן השמאלי אביב סולומון.

אם עירוני קרית שמונה תסיים בתוצאת תיקו את המשחק, היא תצטרך שמכבי נתניה ו/או הפועל באר שבע לא ינצחו את יריבותיהן הערב. מכבי נתניה תתארח אצל מכבי חיפה והפועל באר שבע תארח את בני יהודה ת”א. במקרה של הפסד של קרית שמונה, אזי שאם באר שבע תנצח ומכבי נתניה לא תפסיד – קרית שמונה תהיה מחוץ לפלייאוף העליון. בית”ר ירושלים מרוחקת 3 נקודות מקרית שמונה ואם היא תנצח את משחק החוץ מול מ.ס אשדוד היא תוכל לעלות על חשבון קרית שמונה, רק במידה והקבוצה הצפונית תפסיד במשחק הערב.

מבלי להמעיט בערכה של כפר סבא, לה חלק קדמי עם שחקנים שעשו בעבר צרות להגנות של קרית שמונה ובראשם החלוץ עומר פדידה, אם קרית שמונה לא תנצל את הסיטואציה כדי לנצח ולהבטיח את עלייתה לפלייאוף העליון אחרי 5 עונות שחונות ובשל מעידה תמצא את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון, יהיה זה ברמת מחדל. הפעם אין תירוצים, המטרה מוכרחה להיות מושגת.  

זה הרגע, הנה באה השעה. שחקני קרית שמונה חוגגים את השער שהשאיר אותם בליגה (צילום: פושקו)