תלמידי כיתות ז’ מבית הספר הר וגיא קיימו פעילות בחממה הלימודית, התלמידים עדרו, הישק ושתלו, והפעילות שהוציאה אותם מההתבוננות במסכים כל היום, תרמה מאוד להרגשה הכללית שלהם
בימי טרום הסגר השלישי, אי שם בתחילת שבוע שעבר, הגיעו תלמידים מחטיבת הביניים מ”הר וגיא” לביה”ס להוראה פרטנית, אז פגשו גם את מרה וייס בחממה.
מרה מסייעת לתלמידים בלמידה וגם עובדת איתם בחממה. שילוב עבודה והתנסות בחממה הלימודית ובמתחם בית הספר מעשיר, מרתק ומושך את התלמידים ואת הסובבים.
“העבודה בשטח מוציאה מהתבנית המקובלת של למידה מול מחשב, ומעניקה התנסויות רבות ערך התורמות לתחושת מיטביות רגשית (subjective wellness ) ולערך העצמי”, אומרת מרה וייס.
“התלמידים מכיתות ז’ עדרו במרץ, יצרו בורות שתילה, והספיקו לשתול כמה צמחים. הם הפעילו מערכת הידרופונית עם צמחי בקצ’וי. עכשיו ממתינים לראות האם נקצור תוצרת.
“אני מלווה חלק מן התלמידים תקופה די ארוכה, ואני מרגישה שיש כאן חדשנות והצלחה! מרביתם מרגישים נינוחים ופנויים יותר להתבוננות, ולרכישת מיומנויות וידע. וכולם אוצרות חבויים”.