השכרת ומכירת במות הרמה, מלגזות וגנרטורים. רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע
view counter
גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter
הגיע הזמן להצטרף למרכז האיכותי בצפון לשיעורי ריקוד לילדים, נוער ובוגרים. בית המחול - מקצוענות ללא פשרות ויחס אישי מכל הלב
view counter

קצת על שיטות קידום אתרים

בשוק האינטרנטי מנועי חיפוש רבים מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים בתחומי התעניינות מבוקשים. לאחר הקלדת שאילתא במנוע החיפוש, נקבל רבבות (לרוב הרבה יותר מזה) תוצאות חיפוש שקשורות במידה מסוימת לתחום החיפוש ואשר ממוינות לפי רלוונטיות.

ברוב המקרים התוצאות שניתנו בעמודים הראשונים הם אלו שיזכו לביקור הגולש באתר. גולשים רבים אינם טורחים להמשיך ולסייר בתוצאות החיפוש בדפים הבאים. לכן בעלי אתרים רבים מעוניינים להופיע בצמרת הדירוג של מנועי החיפוש, בעיקר באתרים מסחריים, אשר כתוצאה ישירה מחשיפת האתר לשוק רחב יותר חושפת אותו לקונים פוטנציאליים.

קידום אתרים ודפי פרסום הוא תהליך מתמשך הדורש מעקב ועבודה יסודית ביותר. לא לכל אחד יש זמן ורצון להתעסק עם עבודה זו.

קצת על שיטות קידום אתרים

התוכן הוא המלך
לא רק עבור הגולשים, אלא גם עבור Google, תוכן רלוונטי, ייחודי, מועיל, מעניין ועדכני הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור הדף הפרסומי שלכם. תוכן כזה מושך קישורים איכותיים, משאיר את הגולשים זמן רב באתר (חשוב לגוגל!) וגורם להם לחזור אליו ולהפנות גולשים אחרים. בסופו של דבר, כל האלגוריתמים (סדרת הוראות לפתרון) של גוגל לדירוג דף כלשהו מיועדים לגלות עד כמה הדף הפרסומי שלכם רלוונטי ומועיל.

 
מחקר מילות מפתח והתאמת מבנה הדף הפרסומי למילות המפתח
חשוב לאתר את מילות וביטויי המפתח הרלוונטיים והיעילים ביותר עבורכם. יש להתאים לכל דף 1-3 ביטויי מפתח ייחודיים. יש לבנות את דפי הפרסום כך שמילות המפתח החזקות יחולקו בין הדפים באופן חכם. ככל שדף מקודם עם מילות מפתח חזקות יותר, כך מיקומו קרוב יותר לדף הפרסומי הראשי.

Title MetaTag
פעולה הפשוטה ביותר והיעילה ביותר לקידום הדף הפרסומי היא בניית תגית כותרת ייחודית לכל דף, המכילה את ביטוי המפתח העיקרי של הדף. מכיוון ש- Titleיש רק אחד לכל דף, השפעתו משמעותית ביותר.

 
DescriptionMetaTag
שילוב חכם של מילות מפתח בתיאור העסק, יחד עם תוכן מושך, יגרמו לתיאור העסק להופיע בתוצאת החיפוש ולמשוך מבקרים.
שימוש במילות המפתח בגוף הדף – בכותרות, בהדגשות ובתוכן עצמו, בצפיפות גבוהה אך לא מוגזמת (גוגל קולט כאשר אנחנו מזייפים) בפריסה נכונה על פני הדף. כמובן שיש לדאוג לכך שהתוכן יהיה כתוב בשפת HTML וקריא למנועי חיפוש (גוגל לא קורא תמונות, PDF, פלאש וכו'...).

קרדיט על התוכן: אתר webguru




כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital