קורס ניהול תקציב משפחתי בזום

עיריית צפת תסבסד קורס דיגיטלי וליווי  אישי בזום בנושא כלכלת המשפחה כחלק משת”פ עם חסדי לב!

עמותת חסדי לב בצפת מסייעת רבות למשפחות במצוקה, וכבר לפני לא מעט שנים הוחלט בעמותה לסייע לא להסתפק בחלוקת מצרכים למעוטי היכולת, אלא לתת להם כלים שיסייעו להם להגיע למצב בו הם יהיו עצמאיים מבחינה כלכלית.

העמותה בנתה קורס מיוחד המכונה “משפחה פלוס”, שבו מלמדים כיצד לנהל תקציב משפחתי, ומנצלים באופן נכון יותר את המשאבים הכספיים העומדים לרשות המשפחה.

מה שהיה נכון בשגרה נכון עוד יותר עקב משבר הקורונה, שמציב אתגרים כבירים עקב הגידול במספר המשפחות שנמצאות במצוקה כלכלית.   

עיריית צפת החליטה לחבור לפרויקט המשמעותי של ארגון חסדי לב על מנת להנגיש את הכלים לרווחת תושבי העיר. הקורס, ׳משפחה פלוס׳ יעניק למשתתפים בו כלים להתמודדות עם הסיטואציה הנוכחית, וילמד אותם להתנהל פיננסית בצורה יעילה ביותר.

בנוסף לקורס הדיגיטלי השירות כולל 2 פגישות אישיות בזום עם מנטור בתחום כלכלת המשפחה. הקורס כאמור הינו דיגיטלי ומאפשר לכל אדם לקבל את הליווי וההדרכה באופן אישי ופרטי מביתו!

עלות הקורס הינה 1450 ש״ח, בהתערבות ראש העיר שוקי אוחנה ופעילות למען תושבי העיר הצליח אוחנה לגייס סיבסוד מיוחד עבור תושבי צפת כך שעלות הקורס לתושבי העיר הינה 950 ש״ח בלבד!

זלמי ביסטריצקי יו״ר ארגון חסדי לב ציין: ״כתושב העיר צפת אני גאה ומברך על ההזדמנות להעניק את השירות לתושבי צפת במחיר מסובסד ומיוחד ומודה לראש העיר על שיתוף הפעולה״

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה אמר: ״אני מזמין את תושבי העיר להשתמש בכלי האפקטיבי ולהתנהל באחריות כלכלית, יחד ננצח את הקורונה הם בבריאות והן בכלכלה״

לפרטים נוספים ושיעור ניסיון: 0773377930 או בלינק- https://familyplus.chasdeilev.com/

לקבלת הטבת 500 ₪ הנחה לתושבי צפת:  https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm#search/bracha%40chasdeilev.com/FMfcgxwJXCDngSVhrvKdrbMdFtkWDlKn