צעירים בפעולה: רגע לפני הפגרה הכפויה

לפני היציאה לפגרת הקורונה הכפויה הצליחו קבוצות הילדים של קרית שמונה להעשיר את מאזן הניצחונות שלהם. קבוצת נערים א’ של קרית שמונה חזרה עם נקודה חשובה מת”א, נערים ג’ נחלה הפסד ראשון העונה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות ואחר הכדורגלנים  הצעירים מהגליל העליון והגולן, מתפרסמת לרוב בימי ראשון ובמקרה של השבוע האחרון, שבו נערכו משחקים בימי החג, היא הייתה אמורה להתפרסם ביום חמישי או ביום שישי, אך ההודעות התכופות על שינויים בהתנהלות ענפי הספורט בשל משבר הקורונה גרמו לנו לעסוק בתחום זה ורק עתה מצאנו את הזמן לפרסם את כתבה זו. אז מה בתפריט? קבוצה שספגה הפסד בכורה, קבוצה שחזרה עם נקודה חשובה ועם טעם מסוים של החמצה, קבוצות ילדים עם המאזנים הטובים בליגות שהן משחקות, “שגריר” שהרשים בביצועיו ועוד. מתחילים בסקירה.

השגרירים

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, הוקפץ שוב לשורות קבוצת נערים א’, ונטל חלק ב-65 הדקות הראשונות של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:1 להפועל באר שבע.

נועם שמש – שחקן ההתקפה הצפתי של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה, הרשים בביצועיו במשחק הניצחון של קבוצתו 2:4 על מכבי ת”א, שבו בישל שער וכבש שער בבעיטת פנדל, אחרי שהוכשל ברחבה.

עושה משהו עם השראה שספג. נועם שמש לצידו של כוכב העבר הברזילאי קאקה


עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים א’ חזרה ממשחק החוץ מול בני יהודה ת”א עם נקודה אחת ועם רגשות מעורבות. הקבוצה של ליאור דה כלבו נקלעה לפיגור בגין שער שספגה בדקה ה-54, אך שער דרמטי בדקה ה-90 שכבש יאיר מרדכי בנגיחה קבע שוויון 1:1. מה שכן, במהלך אותה מחצית נפסל שער חוקי שכבש מרדכי והביא לתרעומת גדולה בקרית שמונה. במצב העניינים הנוכחי, כשנותרו תשעה מחזורים לתום הליגה, הקבוצה מקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל וב-4 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה.

קבוצת נערים ב’ שיפרה במעט את מעמדה במרכז טבלת המחוז הצפוני של ליגת המשנה, בזכות ניצחון 1:2 על קבוצת התחתית של מכבי עמק חפר. שערים שכבשו אורי שנפר (15) ואושר וייצמן (פנדל בדקה ה-57) העניקו לקרית שמונה יתרון 0:2, שצומק עם שער שכבשה האורחת בדקה ה-60.

קבוצת נערים ג’ ספגה הפסד ראשון העונה. הקבוצה של אילן עזריה – מוליכת טבלת מחוז חוף, נחלה הפסד 4:2 במשחק החוץ מול מכבי אחי נצרת – שדורגה במקום השלישי בטבלה, שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה. צמד שערים שכבש איתי תורג’מן (44,54) צימק את התוצאה ל-3:2, אך שער שכבשה נצרת בדקה ה-56 קבע את תוצאת המשחק.  לטענת אנשי קרית שמונה, הקבוצה קופחה ע”י שופט המשחק – שלא שרק לבעיטת פנדל ברורה ואישר שני שערים שכבשה הקבוצה המארחת מעמדת נבדל. קרית שמונה ממשיכה להוליך את הטבלה עם יתרון 4 נקודות על פני המקום השני (אחי נצרת) ו-6 נקודות ומשחק עודף על פני המקום השלישי (הפועל נוף הגליל).

קבוצת ילדים א’ שומרת על מאזנה כקבוצה עם המאזן הטוב ביותר במחוז חוף, בזכות ניצחון 0:4 על נציגת הגליל המערבי – הפועל מטה אשר. את השערים כבשו: יואב כראדי – צמד, ליאם אלוק ונאור מוטעי.

קבוצת ילדים ב’ שומרת על מאזנה כקבוצה מצליחה בליגת מפרץ 1, בזכות ניצחון 1:3 במשחק החוץ המאתגר מול בני סכנין. את השערים כבשו: שגב קמארי, הראל נפתלי ואריאל חדד.

קבוצת ילדים ג’ זכתה בשני ניצחונות בתוך 24 שעות: ממשחק החוץ מול מ.ס רובי שפירא חיפה היא חזרה עם ניצחון 4:16, לאחר מכן זכתה בניצחון ביתי 5:10 על מכבי נהריה.

שומרת על עקביות. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה

יתר המשחקים:

קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת אמנם מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת הצפון, אך באמצע השבוע היא קטעה רצף של 10 משחקים ללא ניצחון, כשחזרה ממשחק החוץ מול מ.כ מג’דל כרום/שאגור עם ניצחון 1:2 – למרות שפיגרה 1:0 בתום המחצית הראשונה. שערים שכבשו דודו כלפה בדקה ה-45 ואוראל פלס בדקה ה-78 חוללו מהפך והעניקו לקבוצה של ג’קי מלול ניצחון יקר.

קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע שומרת על מעמדה כקבוצה המצליחה ביותר במחוז חוף, למרות שסיימה את משחק החוץ מול מ.ס כפר יאסיף בתוצאת שוויון 1:1. הקבוצה המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-24, אך שער שכבש מלך השערים נאיף שריף קבע שוויון בדקה ה-30.

קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין נותרה בעלת המאזן השלישי בטיבו בליגה, למרות הפסד 2:1 במשחק החוץ מול צעירי שעב.

חיכו הרבה זמן לניצחון הזה. קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת