פלאשים בגליל: כמו שצריך לגמור את החודש

הכדורסלנים הצעירים שנהנים ביחד, הסלב’ס שהגיעו לנפוש בצפון, כדורגלן העבר שחגג יום הולדת, אלה ועוד התקבצו להם לפינת “פלאשים בגליל”.

תמונת השבוע: גילי מימון – מנהל מגרש הכדורגל הסינטטי בקרית שמונה, בעבר בלם קבוצת הכדורגל של הפועל קרית שמונה, חגג יום הולדת במזל טוב בחברתם של הרבה אנשי ספורט מקרית שמונה ובהם גם האיש שספיק לנו את ה”סלפי” האיכותי, יורם ממן – סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה. צוות האתר מאחל לגילי מימון יום הולדת שמח והמון מזל טוב. שובר לארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון, בדרך לחתן השמחה.

שבת שעברה, אחד מחופי הגליל המערבי: הכדורגלן יותם בן שטרית – הכובש המצטיין של קבוצת הותיקים של חצור, נצפה באנרגיית שיא יחד עם האישה, סיוון.

הכדורגלן ארד אלבז – שחגג זה מכבר עליה לליגה א’ עם הפועל בועיינה, נצפה במצב רוח מרומם יחד עם האישה פלורין,  בחתונתו של אחיו של ארד, יניב, עם בחירת ליבו מורן. מזל טוב לזוג המאושר.

קבוצת הקט סל של קרית שמונה והמאמן אבישי גורדון ערכו מפגש חברתי וזכו לאירוח מפנק ממשפחתו של שחקן הקבוצה, נריה אלגלי.

קבוצת הקט סל של המאמן דביר דדיה זכתה למפגש השראה והעצמה עם כדורסלן קבוצת הבוגרים, שקד ירושלמי.

בקבוצת הנוער של מועדון טריאתלון גליל עליון יצאו בשבת שעברה מחוץ לקופסה. זה קרה אחרי רכיבה מאומצת באזור הכנרת ומושב חד נס, כשהקבוצה הגיעה לארוחת בוקר מפנקת בביתו של בן פרידמן, אז נצפו כמה מחברי הקבוצה משחקים כדורגל להנאתם.

חבר הכנסת נפתלי בנט הגיע לנופש משפחתי בצפון. השר לשעבר נפגש במסעדת “דג על הדן” עם הבעלים, אילנה משה. השניים שוחחו על השפעת הקורונה על מצבם של עסקי התיירות ומצב התעסוקה בימים אלו בגליל.

לירון מרק, הבעלים של אתר האטרקציות “אינדי פארק” חגג במהלך השבוע יום הולדת. צוות האתר מאחל ללירון המון מזל טוב.

דודו דמרי, מנהל חוף גופרה של איגוד ערים כינרת, שמח לפגוש בסוף השבוע האחרון, בין הנופשים בחוף, גם את איש התקשורת סמיון גרפמן וניקול רזניקוב מתוכני הריאלטי ‘הישרדות’, שאף העלו פוסטים שמחים וסרטונים לרשתות החברתיות ופרגנו בגדול לחוף גופרה, שם שהו כל הסופ”ש באוהלים עם חבריהם.

השבוע הצפינו לביקור וסיור קבוצת בלוגריות תיירות ולייף סטייל מובילות למתחם הבילוי והקניות החדש שופינה בראש פינה. התרשמו מהמתחם ועיצובו המיוחד וגם עשו תמונה למזכרת עם ענת פוני אשת יחסי הציבור מחברת אזולאי PR (צילום: נעמה כהן-משיח).

עוד סיבה טובה לבוא לנופש בצפון. בילי רומש, סמנכ”לית תפעול ‘הגושרים מלון בטבע’ ושף המלון שי לוינשטיין, פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות ו”התו הסגול”, ולא מסירים את המסכות הממותגות שהכין המלון, תמיד מקבלים את האורחים במצב רוח מעולה וכך שגם מתחת למסכה רואים את החיוך והאושר. דורון קרן, מנכ”ל ‘הגושרים מלון בטבע’ אומר, כי האורחים הרבים המגיעים מכל קצוות הארץ ליהנות מחופשה גלילית במרחב הפתוח והבטוח בין פלגי המים והטבע הירוק, מקבלים את המסכות הממותגות של המלון, שומרים על הוראות ההיגיינה המחמירות ונהנים בגליל היפה.