פלאשים בגליל: חוזרים לשיגרה בהדרגה


כמדי תחילת שבוע עוד פינת “פלאשים בגליל” באוויר, עם זווית אחרת לפועלם של אנשי הספורט בגליל.

תמונת השבוע: עורך הדין אלעד גולני – הכובש המצטיין של קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה, התחדש במשרד חדש. החברים הטובים דרור ביטון ואור אביטבול הגיעו לברך. גם אנחנו מצטרפים לברכות ומאחלים לאלעד גולני המון הצלחה בדרכו החדשה. כדי שהיא תהיה גם עם טעם טוב, אנו מעניקים לו  ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.


זוכרים את רב סרן, אורי אזולאי ז”ל – שהיה שחקן מוכשר בקבוצת הנוער של מועדון רוגבי גליל עליון ונפל על בפעילות מבצעית בלבנון, בשנת 1996. בטקס מרגש שנערך בסוף השבוע שעבר הוחזר האופנוע של גיבור ישראל, בן קריית שמונה, רס”ן אורי אזולאי ז”ל לבית הוריו בשכונת הוורדים בקריית שמונה. האופנוע שכב במחסן הוריו מבלי שאף אחד העז לגעת. 24 שנים אחרי שנפל בלבנון, החליטו מצילי האספנות כפיר ודוד המדהימים יחד עם יוגב, יוסי ושרון לשפץ את האופנוע ולמסור אותו בחזרה להוריו שהתרגשו מהמחווה המיוחדת. ראש העיר אביחי שטרן, שהגיע לבית משפחת אזולאי יחד עם שיירת רכבי האספנות, הודה לכל מי שסייע בחידוש האופנוע ושלח חיבוק ענק בשם כל תושבי קריית שמונה להורים משה ומטילדה ולכל בני משפחת אזולאי (כתיבה וצילום: דוברות עיריית קרית שמונה).

עירוני קרית שמונה שבה בשבוע שעבר למעגל משחקי ליגת העל. האוהד החדש, אלרואי חמו – הבן של קרן, מהמושבעות שבאוהדי הקבוצה, הפגין מאה אחוז של אופטימיות ומיליארד אחוז של מתיקות לפני המשחק מול הפועל חדרה.

שבת שעברה, בית הלל: עידו קוז’יקרו – הנציג הכי ארוך מתוצרת גלילית בהיסטוריה של הכדורסל המקצועני בישראל, הגיע לביקור משפחתי. הילדים עשו סדר בארון והתחדשו בגופיות משחק של אבא, מהימים בנבחרת.

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה שבה למסגרת אימונים. המאמן אלון זיו והמנהלת המסורה ימית זהבי לא הסתירו את אושרם נוכח החזרה לדשא.

רון פרץ – חלוץ קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שמר על גזרה בתקופת הקפאת האימונים והוא דרוך לחזור להבקיע שערים.

קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון ערכה ניסוי כלים ראשון במשחק הגביע מול הפועל חיפה. מי שנתן אקסטרה כדי להכין את השחקן אלון ספיר למשחק הוא המעסה המסור והמקצוען, מישל מויאל – שהוא גם המעסה של קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה.

קבוצת ריצה גליל עליון שבה בכל הכח לאימונים מקצועיים – וגם לארוחות שישי ליד הנחל. איזה כיף !

אכסניית כפר בלום, בניהולה המקצועי והאדיב של הדס מנור, שבה לפעילות מבצעית בשבוע האחרון. קבוצה של כדורגלנים חובבים ובהם ירון דוויק (עם החולצה האפורה) – מחברי ההנהלה הבכירים של קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים, לא חיכתה יותר מדי והגיעה לסופ”ש של טבע, כדורגל ואוכל טוב. אז אם המכרים שלכם התגעגעו אליכם ולצפון האהוב שלנו, באכסניית כפר בלום ישמחו לארח באהבה גדולה.

“יקיר הפינה”, מיקי ממן – בעבר מגן שמאלי אימתני בהפועל קרית שמונה וכיום מגן לא פחות אימתני בקבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה, ממשיך לשבור שיאים מרשימים ברכיבת אופניים. שאפו ענק !