פלאשים בגליל: חג שמח, למרות הכל

הספורטאים שהדליקו חנוכיות, כדורגלני העבר שכבשו את דובאי, זרקור על השלג הארמני, על זאת ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

תמונת השבוע: רותם תורג’מן (משמאל) ועמית בן שמחון (מימין), ששיחקו יחדיו שנים רבות בקבוצות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, ארזו מזוודות והמריאו  לנופש בדובאי יחד עם חיים – האבא של רותם, ששימש שנים רבות במסירות כמנהל קבוצות במחלקת הנוער של קרית שמונה – ועם חזרתו ארצה הוא מוזמן ליהנות מארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.



הכדורגלן נאור עבודי – הנציג של קרית שמונה בכדורגל הארמני, מצא תחליף לשלג של הרי הגולן. זה קרה בשבוע שעבר, כשזכה יחד עם קבוצתו, לורי, לשחק על מגרש מושלג.



ד”ר קלין שפירא – כדורסלן הפועל ראש פינה, מחכה בשקיקה לפתיחת העונה בליגה א’. בינתיים הוא שומר על כושר בסטודיו E.M.S PLUS בראש פינה.



חוזרים לארץ, נוחתים באולם הכדורסל “זיסמן” ברמת גן, שם נצפו מחויכים לפני משחק הכדורסל של הפועל גליל עליון מול הפועל ר”ג/גבעתיים צמד אנשי המשק המסורים של הקבוצה, ליאם הכהן (מימין) וזיו יעקבי. צילום: גיל נוימן.



ביום חמישי האחרון, נצפו אורחי כבוד באימון קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בכדורסל, שנערך באולם “הפיס” בכפר בלום. סוכן השחקנים, רז גל – בעבר מנהל הקבוצה, יחד עם הבת, רפאל.



לאחר האימון התכנסה הקבוצה הגלילית להדלקת החנוכיה המסורתית יחד עם הרב גרשון גליק וחסידי חב”ד.



גם האוהד המסור ושופט הכדורסל בדימוס, אלדד דיניסמן, התכבד בהדלקת חנוכיה בפורום משפחתי בביתו בקיבוץ שניר.

גם קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין בכדורגל התכנסה להדלקת נרות חגיגית.

שישי האחרון, האצטדיון החדש בצפת: רגע לאחר הניצחון הדרמטי שהשיגו כדורגלני קבוצת הבוגרים של הפועל עירוני צפת על בני כאבול, נצפו מאושרים יחדיו מימין לשמאל המאמן – חגי ממן, מחזיקת תיק הספורט בעירייה – ויקי אלקבץ כהן, השוער – בשאר דהאר והיו”ר יניב אוחנה.

השבת האחרונה, רמת הגולן: משפחת גולני מקרית שמונה הגיעה לטיול שטח מהנה. הכדורגלן נתי והאחות נעמי סיפקו סלפי משפחתי מאושר.