גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter
מייסטר שיווק פירות
view counter
מדרסי העטלף
view counter

פילאטיס בקריית שמונה

גלריית תמונות: 

בי אקטיב - מועדון כושר ועיצוב הגוף

אימון פילאטיס מבוסס על שישה עקרונות; ריכוז, שליטה, זרימה, דיוק, מרכז ונשימה. השיטה הומצא בתחילת המאה על ידי ג'וזף פילאטיס על מנת לסייע בתהליך השיקום של החיילים וכיום פילאטיס נחשבת לאחת משיטות האימון הפופולאריות. האימון הזה בנוי מסדרת תרגילים מייצבים ומטרתו לשפר את תהליך גיוס השרירים הנכונים לביצוע כל פעולה פיזית.

המטרה העיקרית של אימון פילאטיס בקרית שמונה והסביבה היא לאפשר למתאמן טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים וגם לאורך כל עמוד השדרה, על מנת למנוע את הלחץ הנוצר על החוליות ועל המפרקים בעת תנועות בלתי רצויות או בלתי מודעות. לשם כך האימון הזה עובד בעיקר על השרירים המייצבים שנמצאים עמוק מתחת לעור מסביב לחוליות רצפת האגן. השרירים הללו מבודדים כל תנועה ואימון פילאטיס נועד ללמד את המתאמן לבצע את השימוש הנכון בהם על מנת לאפשר תנועה חלקה. תרגול פילאטיס בצפון אינו מצריך הפעלת כוח או חזרות מרובות, מכיוון שהאימון מתמקד בחיזוק שרירי היציבה והליבה תוך כדי הארכה שלהם.

כיצד נעשה האימון
אימון פילאטיס בגליל מבוצע על המזרון במידה ומדובר על פילאטיס רצפה או על המכשירים הייעודיים שפותחו במיוחד לשם כך, במידה ומדובר על פילאטיס מכשירים. כל התרגילים מבוצעים במספר קצר של חזרות על מנת שהמתאמן לא יאבד את הריכוז וכדי שלא להתיש את השריר. על מנת לבצע את התרגילים נכון, המתאמן יתבקש לייצב חלקים מסוימים בגוף לפני תחילת ביצוע של כל תרגיל וזה מה שיבטיח את התנועה החלקה והמאוזנת ואת האתגר לשרירי הייצוב. בתחילת האימון מבוצע חימום ואחריו מתחילים בעבודת חיזוק, כאשר בסיום השיעור עוברים להרפיה שמסיימת את האימון. אימון פילאטיס בקריית שמונה אינו כולל מאמץ אירובי כלשהו ולכן לרוב לא מזיעים במהלכו. הדגש בפילאטיס הוא על עבודה מבוקרת על כל חלקי הגוף, ששמה דגש על הריכוז ועל הנשימה הנכונה.

יתרונות של שיעורי פילאטיס על פני סוגים אחרים של אימון
לעומת שיעורי כושר אחרים, במהלך שיעורי פילאטיס בגליל הקצב יהיה איטי ויתאים לרמת ההתקדמות של כל אחד מהמתאמנים בצורה אינדיווידואלית. הדגש באימון זה הוא על הדיוק של התנועה ולכן גם אנשים מבוגרים יכולים להשתתף באימון זה. כמו כן, יתרון מאוד חשוב של פילאטיס בגליל עליון בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים גם למי שסובל מפציעות, מכיוון שפילאטיס התחיל קודם כל בתור שיטה שיקומית. השתתפות בשיעורי פילאטיס בגליל תאפשר לכם להקל על הכאבים שנובעים מבעיות גב, כתפיים או ברכיים. בנוסף לכך, כל הרופאים ממליצים על פילאטיס בקריית שמונה בפה אחד וזה הופך את הפילאטיס לפעילות הספורטיבית מאוד מבוקשת וחשובה לבריאות.

 

 04-6949988
קניון נחמיה, קרית שמונה




כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital