זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
view counter
השכרת ומכירת במות הרמה, מלגזות וגנרטורים. רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע
view counter
חוזרים ללימודים עם דף חלק - למשרד, ללימודים, לאומנות...
view counter

ספינינג בקריית שמונה

תגיות:

מועדון הכושר ועיצוב הגוף בי אקטיב

ספינינג נחשב לאחת מפעולות הספורט הנפוצות והאהובות המבוצעת באמצעות אופן סטטי מיוחד. הוא שייך לקטגוריית הפעילויות האירוביות, כאשר כל שיעור נמשך בין 45 ל-60 דקות בהדרכת מדריך מוסמך. האימון מבוצע עם מוזיקה ובמהלכו נעשה שינוי מצבי גוף על מנת לעבוד על קבוצות שרירים שונות תוך כדי פיתוח סבולת לב-ריאה.

שיעורי ספינינג בקריית שמונה מבוצעים על פי עקרונות אימון שמדגישים את הצורך בביצוע נכון ומדויק על מנת להשיג שיפור בכושר האירובי. זה חשוב במיוחד לנוכח העובדה כי במהלך אימון זה מופעלות קבוצות גדולות של שרירים כמו שרירי הבטן והגב, שרירי השוקיים, הברכיים והירכיים הקדמיים והאחוריים. גם שרירים זוקפי הגב משתתפים בפעילות זו, לכן חשוב לשמור על התנוחה הנכונה על מנת שלא לגרום נזק לחוליות הגב. במהלך שיעורי ספינינג בגליל כל מתאמן יכול לווסת את עוצמת האימון על פי רמת הכושר שלו ולכן כל אחד יכול לקחת חלק באימוני הספינינג, בתנאי כמובן שבריאותו תקינה. הוויסות הזה נעשה באמצעות הידית שעל גבי האופן והמדידה של הקושי באימון נעשית על סמך מספר סיבובי הרגליים לדקה, כאשר ככל שמספר סיבובי הרגליים גדול יותר, כך גם עולה האינטנסיביות של האימון.

יתרונות ומטרות של אימון ספינינג
היתרון החשוב ביותר באימוני ספינינג בקריית שמונה בא לידי ביטוי בכך שהם מאפשרים ליהנות מחוויית רכיבה ללא תלות במזג האוויר. יתרון נוסף קשור ישירות לבטיחות הרכיבה הזו ומכיוון שההשתתפות בשיעור ספינינג אינה מצריכה למידה מוקדמת, כל אחד שרוצה להתנסות בחוויה יכול לצאת לדרך ללא תכנון מוקדם. המטרה של אימון ספינינג בגליל עליון היא ירידה במשקל באמצעות עבודה על פיתוח סבולת לב-ריאה, הורדת אחוזי השומן ושיפור הכושר האירובי. מכיוון שתוכנית האימון נבנית על פי מהירות הדיווש, שיעורי ספינינג מאפשרים לגוון את סוגי הפעילות ובכל פעם לשים דגש על היבט אחר. מכיוון שבמהלך השיעור המתאמן מגיע ל-60%-90% מיכולת הדופק שלו, זו נחשבת לאחת הפעילויות הפיזיות התורמות ביותר לפיתוח סבולת לב-ריאה, מה שמאפשר לשרוף עד אלף קלוריות בשיעור אחד.

דגשים חשובים
בעת השתתפות בשיעורי ספינינג בצפון חשוב להקפיד על כמה כללים על מנת לשמור על אימון נכון ולמנוע פציעות ספורט. הקפדה על הדגשים הללו גם תאפשר לכם לאמץ טכניקה נכונה שתגביר את היכולת להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם. לשם כך, חשוב לכוון נכון את האופן על פי מבנה הגוף שלכם. במהלך שיעור ספינינג בקריית שמונה חשוב להחזיק נכון את הכידון ולא לשכוח לשתות מים. בנוסף, מומלץ גם להשתמש בשעון דופק על מנת לעקוב אחר רמת המאמץ המופעל במהלך השיעור.

 

 04-6949988
קניון נחמיה, קרית שמונה




כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital