מיץ טעים עם פחות סוכר

חברת בלו טרי (Blue Tree) היא אחת החברות המבטיחות בחממת Fresh Start בקרית שמונה, והיא מפתחת משקאות טבעיים מופחתי סוכר. מנכ”ל החברה, יובל קליין, העתיק לאחרונה את מקום מגוריו מיפו לשכונת הוורדים בקרית שמונה

משקאות ממותקים מכילים בתוכם כמות נכבדה של סוכר, לכן מומלץ לשתות מיצים טבעיים. אולם גם מיצים טבעיים מכילים סוכרים, ולכן מי שסובל מעודף משקל, ורוצה להפחית את כמות הסוכרים שהוא צורך, גם מיצים טבעיים או נקטרים, אינם רצויים מבחינתו.

יש כמובן גם משקאות דיאטטים למיניהם, אולם בדרך כלל הטעם שלהם אינו משתווה למיצים טבעיים או נקטרים. חברת בלו טרי (Blue Tree) מפתחת מיצים שמכילים רכיבים טבעיים, ובמקביל הם גם מופחתי סוכר. האתגר הגדול שעומד בפני החברה הוא לפתח מיצים דלי קלוריות ששומרים כמה שיותר על הטעם ועל הערכים התזונתיים שקיימים במיץ טבעי.

החברה החליטה להתמקם בחממה הטכנולוגית בקרית שמונה. החממה מכונה Fresh Start  והיא בבעלות משותפת של תנובה, טמפו, OurCrowd וקרן ההשקעות Finistere.

לאחרונה נפגש ראש העיר אביחי שטרן עם מנכ”ל חברת בלו-טרי מחממת Fresh-Start שכבר התמקמה בביתה החדש במתחם טופ-ליין.

ראש העיר ברך את קליין שהפך בן רגע לתושב חדש בקריית שמונה ואיחל לו הצלחה במיזם אותו הוא מוביל ובחיים החדשים בעיר הכי צפונית ומיוחדת במדינה.

יובל קליין ואביחי שטרן בפגישתם בעירייה, צילום: עיריית קרית שמונה

יובל קליין העיד הסביר מדוע הוא והחברה שהוא מנהל הגיעו לקרית שמונה: “אני כמו פרפר שנמשך אל הצוף. הגענו לקריית שמונה כי אנחנו מאמינים שכאן נוכל להנות מאקו-סיסטם של פוד-טק. להיות בסביבה ה”נכונה. זה הדבר הכי חשוב וחיוני להגשמת החזון של בלו-טרי – הפחתת סוכר ממיצים טבעיים”.

קליין, למי שלא מכיר, הוא יזם סידרתי. בעבר הקים חברות בתחום המים, את האוזן השלישית המיתולוגית, וחברות היי-טק מצליחות. יובל קליין הגיע מיפו ישירות אל שכונת הוורדים, כאן הוא מתגורר בימים אלה.