מייסטר שיווק פירות
view counter
גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
זקוקים לחנות מחשבים איכותית עם שירות התקנות מקצועי ואמין? פתרונות מחשוב וסלולר לבית ולמשרד. LP מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מחוברים לגליל: חגים וחוגגים בגליל

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
07.06.17

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

בחודש מאי היו לא מעט חגים, אבל אותנו זה לא עצר לרגע ויצאנו לכל מקום בגליל! ביקרנו עסקים רבים, אכלנו, שתינו, קנינו, חגגנו, עשינו כושר ונהנינו מכל רגע. הצטרפו אלינו לכתבה המסכמת את פעילותנו בשטח בחודש האחרון.

1. אורן תכשיטים
את הסיבוב החודש התחלנו בחנות היוקרתית "אורן תכשיטים" בקניון 8 באמצע בקריית שמונה, שם פגשנו את האחים אסף ויריב אורן שהראו לנו וללקוחותיהם הרבים את המבחר המרשים שלרשותם. עושים חשק לפנק את האישה בתכשיט יפה.

2. אומה
אין הרבה מסעדות בגליל שמציעות מגוון כזה גדול של מנות כמו מסעדת אומה בצומת כ"ח. מבשרים, לפסטות, סושי ומוקפצים, סלטים, פיצות וכמעט כל מה שתעלו בדימיונכם. המסעדה המשלבת את כל סוגי המאכלים, מספקת מענה לכל אלה שאוהבים דברים שונים אחד מהשני ורוצים בכל זאת לבלות ביחד. רמה גבוהה של אוכל, מלווה בשירות מעולה והאווירה מהנה. מה עוד צריך בחיים?

3. מאמו
שלחנו את הצלמת המוכשרת שלנו אביה הברמן לחנות מוצרי התינוקות "מאמו" באזור התעשייה הצפוני של קריית שמונה, שם פגשה את הצוות המקסים ונחשפה לחנות הענקית ושלל המוצרים המעולים שהם מציעים.

4. חומוס בלו בס
אחרי שעבר למתחם נופית חרמון, סרג'יו הלמן ארגן מסיבת פתיחה כמו שרק הוא יודע. המסיבה כללה להקה שניגנה מוסיקה, הרבה אורחים שבאו לפרגן ולאכול, שתייה, חיוכים וכמובן המון צלחות של חומוס משובח שיצאו לשולחנות. אנחנו כמובן היינו שם לחגוג וליהנות מהאוכל הנהדר של המסעדה.

5. EMS Plus ראש פינה
אין מצב שנוותר על האימון השבועי שלנו ב-EMS PLUS ראש פינה. הפעם פגשנו את האיש והאגדה, קפטן קבוצת הבוגרים בכדורסל של הפועל ראש פינה וסגן מנהל ביה"ח זיו בצפת - ד"ר קלין שפירא, שמגיע בקביעות לשרוף קלוריות ולהתחזק על מנת להמשיך לקרוע את כולם בכדורסל. עם כל מה שאכלנו בחגים, בהחלט היינו צריכים את האימונים כדי לחזור לגזרה הרגילה.

6. שף פוינט
בחודש שכולל בתוכו את יום העצמאות, ל"ג בעומר ושבועות, היה מתבקש להגיע לחנות "שף פוינט" באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה, כדי להתארגן על מנגל ועוד כמה כלים ומוצרים ששימשו אותנו כמו שצריך. פגשנו את חזי קטלן, שהראה לנו את המוצרים המדהימים שהגיעו לאחרונה והסביר לנו לעומק על כל אחד.

7. תנורין צפון
הפסקת צהריים באמצע היום הייתה הכרחית. החלטנו שאת הארוחה הפעם נעשה במסעדת תנורין צפון במתחם צומת כ"ח. שבעים מרוצים יצאנו כרגיל, לאחר שלל הפינוקים שיצאו לשולחן.

8. מכבסת ורד
בקיבוץ מעין ברוך ישנה מכבסה חביבה ביותר, בניהולה של ורד לב, שנקראית "מכבסת ורד". עצרנו לפגוש אותה ואת העובדים שלה, שעושים הכל באהבה ובמסירות רבה, ולראות אותם בזמן העבודה. אפילו שהם עמוסים בכביסה, הם תמיד לוקחים את הזמן בשבילנו.

9. עם הזרם
הצלחנו לתפוס את עמירם גליקסמן, הבעלים של חברת "עם הזרם" בקיבוץ גונן, למפגש נדיר ביותר במשרד והמחסן שלו. עמירם סיפר לנו על העבודות האחרונות והמלאי שהגדיל לאחרונה. היה מפגש מחשמל ביותר!

10. מתקני ספורט כפר בלום
קפצנו לראות אימון בחוג הכדורגל של כפר בלום, בהנהלת אמיתי רובין והדרכתו של אלון בוזורגי. התרשמנו מאוד מהיכולות והביצועים של הילדים וגם מהדרך בה עובר החוג.

11. אלום רמי
ביקור נחמד אצל רמי אשתמקר, הבעלים של חברת "אלום רמי", המתמחה בעבודות אלומיניום - גדרות, מקלחונים, דלתות, תריסים וחלונות. רמי הידוע בתור אוהד שרוף של עירוני איתוראן קריית שמונה בכדורגל, סיפר לנו על אהבתו לקבוצה וכמובן על העבודות והניסיון שלו בתחום האלומיניום.

12. ד"ר סל
קיבלנו עוד הצצה מרתקת במעבדה של הד"ר לסלולר עידו אדלר. בנוסף הוא הראה לנו את המוצרים החדשים והחמים בשוק שהגיעו אליו לאחרונה, כל זה תוך שהוא דואג לטפל באדיבות רבה בלקוחותיו הרבים שהגיעו.

13. Yoli
התחשק לנו כבר הרבה זמן לאכול יוגורט טוב, אז הגענו ליוגורטיה החדשה מול התחנה המרכזית אגד בקריית שמונה והתענגנו על מנת יוגורט מטורפת שהכינו לנו עם שלל התוספות המעולות. אפשר להגיד שהתמכרנו מיד!

14. דור אלון גז גליל עליון
מכל העל האש שעשינו, היינו צריכים לחדש את מלאי בלוני הגז. אז ביצענו הזמנה מסניף דור אלון גז גליל עליון, המציע מגוון שירותים של אספקת פתרונות גז, ייעוץ, תכנון והקמה של מערכות ביתיות. פגשנו את הבעלים של הסניף, גולן דקל, שהעמיס את הבלונים והתקין לנו מיד במקצועיות רבה.

15. בר בשר
ברור לכם שאת הבשרים לחגים קנינו בבר בשר, נכון? החבר'ה שם זכו לראות אותנו הרבה בחודש האחרון. בזכותם נהנינו מארוחות משובחות עם בשרים מדהימים.

16. קרוספיט קריית שמונה
בקרוספיט בקריית שמונה חגגו יומולדת שנה לפתיחה ואנחנו היינו שם כדי לחגוג איתם! על עמדת הדי ג'יי היה אילון ישראל, על המנגל היו דן ריכנטל ונועם ישראלי ועל הכושר היו אחראיים טלי לויט, ידין ישראלי ושאר הצוות החזק של המועדון.

17. גלית פילאטיס
הלכנו לראות שיעור פילאטיס בסטודיו של גלית פרנקנשטיין בראש פינה. התרשמנו מאוד מהמקצועיות והיחס שהפגינה באימון ולמתאמנות שלה. במהלך השיעור היא נתנה להן תרגילים רבים, אותם הדגימה גם בעצמה. האווירה הביתית והיחס האישי לכל המתאמנים, יחד עם הוותק שלה בתחום, בהחלט מסבירים למה יש לה כל כך הרבה ביקוש.

18. אורי רובין
אילון היה קצת לחוץ לפני החתונה שלו, אז שלחנו אותו להתפנק ולהירגע אצל אורי רובין בקליניקה שלו בכפר בלום. אורי עשה לו אבחון, דיקור סיני, כוסות רוח ועיסוי. אילון יצא כמו חדש ומוכן ליום הגדול שלו.

19. ביגוד ספורט אאוטלט קריית שמונה
בסוף החודש פתחו את חנות הביגוד המדהימה בקומה העליונה של קניון נחמיה בקריית שמונה. בחנות אפשר למצוא חולצות, מכנסיים, גרביים, נעליים, כובעים, תיקים ותוספי מזון. פגשנו על הדרך את האחים הדוגמנים היפים לבית משפחת אזולאי - מאיר ואסתר שיצאו בידיים מלאות במוצרים איכותיים.

20. קוביות
את חברת קוביות פגשנו באירוע, שם הפעילו את כולם בהנאה רבה. מגוון הפעילויות והמשחקים שהם מציעים גרמו למשתתפים להתאמץ, אך ליהנות מכל רגע.

21. כלי זמר
כמו בכל שנה, גם הפעם יובל מלכה מחנות "כלי זמר" בקריית שמונה תרם תוף דרבוקה לקהל המצטיין של הליגה האזורית בכדורסל בחסות "עם הזרם".

22. סי קפה גומא
את הפגישות שלנו אנחנו אוהבים לעשות במסעדת סי קפה בצומת הגומא. העיצוב המדליק של המטבח הפתוח, האווירה המהנה והצוות הנפלא, נותנים לנו הרגשה נעימה. כמובן שאנחנו תמיד מתפנקים על ארוחה טעימה של ממגוון המטעמים הטריים שמכינים לנו במקום והקפה האיטלקי המשובח.

23. אנשהוא פאב
ולסיום, יצאנו לבלות וליהנות מהופעה מצחיקה ביותר של "ילדים סורגים" בכיכובם של עידן אלתרמן ואבי גרייניק בפאב האנשהוא בקריית שמונה. השרירים בלחיים ובבטן כאבו מרוב צחוק.

מקווים שנהניתם לפחות כמונו מהחודש האחרון. צאו לבלות, לקנות, לאכול וכמובן להכיר את העסקים הנפלאים שיש לנו כאן בגליל. חודש יוני נפלא לכולם!

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".