מאני טיים – זה כל הסיפור

שמוליק מרקוביץ’ מקיבוץ שדה נחמיה, איש עסוק ומשמש כדירקטור בשתי חברות גדולות, הרבה זמן פנוי אין לו, לכן אימון שבועי בסטודיו EMS PLUS בראש פינה, הוא הדבר הנכון בזמן הנכון מבחינתו, כדי לשמור על כושר. שמחים לארחו בפינת “ספורטאי השבוע”.

סטודיו EMS PLUS בראש פינה מספק לנו מעת לעת סיפורים מיוחדים על אנשים שהפעילות בסטודיו גרמה למפנה משמעותי בחייהם. מה בתפריט הפעם? רס”ן במי”ל, יוצא חיל האוויר, בעל רזומה מרשים כמנכ”ל ואיש ניהול בכיר בשורה של חברות, שמשמש כדירקטור בשתי חברות גדולות, שמתחזק חיי משפחה וכמו רבים – גם הוא לא נהנה מעודף של זמן פנוי. קוראים לו שמוליק מרקוביץ’, מזה 14 שנים הוא מתגורר עם משפחתו בקיבוץ שדה נחמיה – ועבורו שיטת האימון של EMS PLUS – המציעה אימון שבועי של 20 דקות, הנותן אפקט של מספר אימונים מצטברים, זהו סוג האימון האידיאלי עבורו. 

כשקיבלנו את ההמלצה של הצוות המקצועי של EMS PLUS סניף ראש פינה, קיבלנו את כל הסיבות להעניק לו את תואר “ספורטאי השבוע: “שמוליק הגיע אלינו לפני למעלה משנה בעקבות רעייתו, מירב פרידמן, אשר התחילה להתאמן אצלנו כחצי שנה לפני כן. הוא מתמיד באימונים בנחישות רבה ואף מצליח להגיע פעמיים בשבוע ברוב השבועות כל הדרך משדה נחמיה. במהלך התקופה הוא הצליח לשנות את הרגלי התזונה שלו ויחד עם האימונים החזקים שהוא מבצע, הוא עיצב וחיטב את גופו בצורה מרשימה מאוד. פלג גופו העליון, עליו התמקדנו, נראה שרירי מתמיד ובנוסף חיזק ויישר את הגב שלו. שמוליק מביא איתו אנרגיה חיובית כל פעם שהוא מגיע לסטודיו ואפשר להגיד שהפך לבן בית אצלנו. מעבר לכך, הוא מפרגן לנו בכל הזדמנות – בעקבותיו הגיעו לקוחות רבים להם המליץ על השיטה והסטודיו שלנו. כיף גדול שיש לנו מתאמן וחבר מדהים כמו שמוליק. נאחל לו שימשיך ליהנות אצלנו מהאימונים ושימשיך בתהליך היפה של חיזוק וחיטוב הגוף”.

האימון האידיאלי עבורו. שמוליק מרקוביץ’ במהלך אימון בסטודיו EMS PLUS בראש פינה

שמוליק מרקוביץ’ מסביר מנקודת המבט שלו, מה היתרונות שהוא מוצא באימונים בסטודיו EMS PLUS בראש פינה: “אני לא אוהב לעשות ספורט, בחיים לא עשיתי ספורט באופן מסודר, עד שגיליתי משהו שעושה לי טוב – וזה מה ששבה אותי. הגעתי בעקבות רעייתי, אך מהר מאוד התחלתי להגיע מיוזמתי. תוך זמן קצר התוצאות לא איחרו לבוא וזה מה שממכר פה. אתה עושה בזמן קצר ספורט, שנותן לך בנפיט מהיר מאוד. אימון אינטנסיבי, ממוקד, 20 דקות, בזמן קצר עובדים על כל הגוף, לי אמנם לוקח יומיים להתאושש – כי זה אימון חזק, העליה ברמת מסת השריר היא גורם מרכזי – ולכן אני משתדל פעמיים בשבוע. יש לי חדר כושר מושלם בבית, עם מכשור מתקדם – שעבורי הוא מתלה הבגדים הטוב ביותר. מבחינתי, אימון ב- EMS PLUS זה הדבר האמיתי, שמחשמל אותי תרתי משמע – ויש לי את כל הסיבות להגיע לכאן בכיף גדול. אני נהנה וממליץ להרבה חבר’ה לבוא. הבאתי מהקיבוץ ומהסביבה מתאמנים שבאו בעקבותיי. זה אימון אידיאלי לאנשים עסוקים”.

כמו הצוות של EMS PLUS בראש פינה, גם שמוליק מרקוביץ’ מגלה התלהבות רבה מהחיבור בין הצדדים: “מצאתי בסטודיו אנשים שהם כבר משפחה. אני מתאמן לרוב עם טלי קוצ’ר – השותפה של גל קאלו ומוטי כהן המקסימים, שגם הם אנשי מקצוע מצויינים. טלי מקצוענית ברמה בינלאומית, עם הבנה מאוד רחבה בתזונה והבנה בפיזיולוגיה. התאמנתי גם עם יתר אנשי הצוות ועל כולם יש לי רק מילים טובות לומר”.

לשמוליק מרקוביץ’ משאלת לב צנועה להמשך: “שאמשיך להגיע עם חיוך, ליהנות מהאווירה ומההשפעות המצוינות של האימון – ושנהיה בריאים ושמחים”.

נהנים ביחד ומתחזקים. שמוליק מרקוביץ’ לצידם של גל קאלו וטלי קוצ’ר

לפרטים נוספים:

אתר הבית: www.emsgalil.com

פייסבוק: EMS Plus ראש פינה

כתובת: רח’ דרך הטחנה 10, ראש פינה

טלפון: 04-850-2020