כטוב ליבם ב”יין בעיר”…

רציתם להביא בקבוק יין, מתנה לחג, ולא ידעתם במה לבחור? מה הקשר בין בירה וארומה פירותית? למה אי אפשר לבקש פשוט בירה? ומה זה עפיצות, לעזאזל? ביקור ויום טעימות ב”יין בעיר” במתחם “ביג” קריית שמונה, ייתן בידכם את כל התשובות… וגם ישמח לבב אנוש…

“יין בעיר” הינה חנות המתמחה בשיווק וייעוץ בנושא משקאות אלכוהוליים וממכר מוצרי טבק במחירים הוגנים וידידותיים והינה חלק מרשת ארצית המתפרשת בין קריית שמונה בצפון לאילת בדרום. רשת “יין בעיר” דוגלת ביבוא אלכוהול מקורי בלבד. מגוון המשקאות בחנויות רחב ביותר וההיצע כולל משקאות אלכוהוליים מכל העולם ומכל תרבות, מהבירה הפשוטה ביותר ועד הוויסקי היקר ביותר, כך שכל חובב שתיה יוכל להתאים לעצמו את המשקה החביב עליו במחירים הנוחים ביותר.

זו לא בדיחה…..וויסקי אירי, סקוטי ואמריקאי נפגשו ב”יין בעיר”…

את סניף “יין בעיר” קריית שמונה, שבשנה האחרונה הפך לחנות זכיין פרטית בניהולם התוסס והצעיר של יקיר בן שטרית ואלאור ברדה, תוכלו למצוא במתחם “ביג”. החנות מספקת את שירותיה עבור קהל יעד עצום – ללקוחות פרטיים, לאירועים, עבור ועדי עובדים ומכירה סיטונאית ואף מספקת שירות משלוחים + דמי משלוח הביתה. בחנות יקבלו את פניכם צוות עובדים מאיר עיניים ובעל תודעת שירות גבוהה, שעברו התמחות מקצועית ביינות בפרט ובמשקאות אלכוהוליים בכלל ויוכלו לקלוע לטעמכם בשילוב עם התקציב העומד לרשותכם. להכוונה והדרכה זו של צוות העובדים חשיבות גדולה להצלחת האירועים שאתם מתכננים. לא כל משקה אלכוהולי יתאים לכל אירוע שתערכו. אופי האירוע, התקציב והמטרה לשמה הוא נוצר חשובים לא פחות לתכנון הקניה: מה מתאים לארוחה חלבית? ומה לארוחה רומנטית? מה יתאים לאירוע עסקי ויצור אוירה מהנה שבסופה עסקה מוצלחת? כל אלה נלקחים בחשבון אצל צוות “יין בעיר”.

בימי שישי נערכות ב”יין בעיר” טעימות היכרות עם משקאות אלכוהוליים ויינות חדשים שנותנים בידי הלקוחות הזדמנות להיכרות עם מגוון רחב של טעמים ויכולת לפיתוח טעם אישי וחך אנין טעם, במיוחד בקרב אנשים שעושים צעדיהם הראשונים בעולם זה. בחגים תוכלו למצוא מגוון של מארזים וסלסלות שי לחג שמותאמים לאופי החג ולתקציב שהולם את כיסכם.

כמו להיות בבניין האומות המאוחדות, כל המדינות מיוצגות.

בשנה האחרונה הפכה רשת “יין בעיר” ליבואנית בלעדית למשקאות אלכוהוליים מובחרים הנמכרים תחת מותג שמה. מלבד המיתוג החדש, החנות מתהדרת במחלקת יינות מובחרת ביותר, ביניהם יינות תוצרת חוץ מכל קצוות תבל, דרום אפריקה, צרפת, אוסטרליה, דרום אמריקה, איטליה ועוד מדינות רבות שמביאות אלינו מגוון של טעמים ותרבויות. ב”יין בעיר” רב גוניות שמתבטאת ב – 150 סוגי יינות. מלבד מחלקת יינות החוץ, החנות מפרגנת למיטב ייצרני היין המקומיים וישראל היא מעצמת יין לא רעה שהולכת וצוברת תאוצה ותהודה ברחבי העולם. יש להבדיל בין יקבי בוטיק לבין יקבים מסחריים. יינות בוטיק הינם יינות המיוצרים ביקבים שלרוב נמצאים בתחילת דרכם ונחשבים טובים, גם מהסיבה שאינם מייצרים יין בכמויות, תהליך הייצור הינו אישי יותר וכולם מתוצרת הארץ. ב”יין בעיר” ניתן למצוא יינות בוטיק מאזור השומרון ומהגליל התחתון. יינות מצוינים שאינם נחשבים יינות בוטיק, בגלל הייצור המסחרי שלהם ואשר זכו להכרה בינלאומית מלבד שיווקם לשוק המקומי הם יציר יקבי היין המקומיים שלנו וגאוות הגליל כולו, יקבי יראון, רמת הגולן, גמלא, רמות נפתלי, דלתון וכרם בן זמרה.

מבצעים בכל ימות השבוע וטעימות בסוף השבוע…

אך לא רק ביין מתפארת רשת “יין בעיר” אלא גם בכ-38 סוגי בירה ממבשלות הארץ והעולם, מכל הסוגים ומכל הטעמים. החל מבירות לבנות, קלילות, קיציות ובעלות ארומטיות פירותית וכלה בבירות שחורות, חזקות המתאימות לתקופת החורף. גם במחלקת משקאות האלכוהול ה”כבד” יותר, תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ מצד הצוות. לכל משקה ישנו סיפור, ארץ מוצא ותהליכים היסטוריים שעבר. בעידן זה כשמרחקים בין מדינות אינם מהווים מגבלה, המשקאות האלכוהוליים המייצגים תרבויות מכל העולם נמצאים בהישג יד לכל דורש וכך, קאשסה מברזיל לצד וודקה רוסית וויסקי אירי יוצרים ערב רב של תרבויות וטעמים מתוקים, חריפים ובמינונים שונים של אחוזי אלכוהול וקולעים לטעמם של כל דורש ואת כולם ניתן למצוא על מדפי “יין בעיר” מסודרים לפי סוגים ואופני ייצור.

אהבתם את מה שקראתם ורוצים לדעת עוד על חווית האלכוהול? אתם מוזמנים להגיע ל”יין בעיר” במתחם “ביג” ולדעת יותר.