כדורסל נשים: ענבר לברון חוזרת להר וגיא

הכדורסלנית המוכשרת בת קיבוץ חולתה שבה להפועל גליל עליון, אחרי 7 עונות נדודים. במועדון מתרגשים וכך גם השחקנית. ניצן עמר חתמה על חוזה לעונה נוספת בהפועל פ”ת מליגת העל ועשויה להמשיך לשחק במקביל גם בגליל.

החתמת שחקנית ראשונה בקבוצת הנשים הפועל גליל עליון, שמתכוננת לעונה נוספת בליגה הלאומית. יומיים אחרי מינויו של המאמן זיו ברתנא, בן קיבוץ עמיר, לתפקיד מאמן הקבוצה, אליה הוא שב אחרי עונה של פסק זמן שבו הקדיש את מרב כוחו ומרצו לחטיבה הצעירה של מחלקת הנוער, הודיעה הערב הנהלת הקבוצה על החתמתה של ענבר לברון, בת ה-27, בת קיבוץ חולתה, שחוזרת אחרי 7 עונות מחוץ לבית.

ענבר לברון

לברון שיחקה שתי עונות בהפועל ראשון לציון מליגת העל ובהמשך רשמה פרק ארוך ומוצלח של 5 עונות רצופות בהפועל גלבוע/מעיינות – שהגיעה לקו הסיום של העונה, כשהיא במקום הראשון בליגה הלאומית עם מאזן כמעט מושלם. בהנהלת הפועל גליל עליון מתרגשים ובעיקר שמחים שלברון לא תגיע כיריבה לאולם “הר וגיא”, שכן כשחקנית אורחת לברון ידעה תמיד לשים את הסנטימנטים בצד ולעשות חיים קשים לקבוצת האם שלה. לברון שבה לכור מחצבתה, למקום שבו חגגה זכייה באליפות היסטורית עם קבוצת נערות א’ בשנת 2011 והעפלה לליגת העל לנשים בשנת 2012.

ענבר לברון הגיבה בהתרגשות על החזרה הביתה: “אני עוזבת מועדון מדהים שהיה לי לבית בחמש השנים האחרונות וחוזרת לבית שבו גדלתי ובו התחלתי את צעדיי הראשונים בתור שחקנית. מתרגשת מאוד לחזור ולהיות חלק מהקהילת הגליל ומאחלת לנו עונה מרגשת ומוצלחת”.

בתוך כך, שחקנית בית נוספת שאמורה להמשיך בקבוצה היא ניצן עמר בת ה-19, שהייתה השחקנית הדומיננטית של הקבוצה בעונה האחרונה. עמר חתמה על חוזה לעונה נוספת בהפועל פ”ת מליגת העל וצפויה לשחק במסגרת “הכרטיס הכפול” בשורות הגליל.

יש לה סיבה טובה להתרגש. ענבר לברון לצד אביה, רמי – כדורסלן עבר בהפועל גליל עליון