כדורסל נשים: להיות או לחדול. אין באמצע

חצי גמר הפלייאוף: גליל מארחת את רעננה. הפסד יסיים לגליל את העונה.

יומיים אחרי שקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון סיימה עונה עם הפסד ברבע גמר הפלייאוף העליון של ליגת העל, תנסה קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון ככל יכולתה להמשיך את עונת הכדורסל הגלילית, כשתארח בשעה 19:00, באולם “דנציגר” בקרית שמונה את מכבי רעננה למשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. שתי הקבוצות נפגשו באמצע השבוע במשחק חוץ ברעננה, שהסתיים בניצחון מקומי 46:55. הפסד נוסף של הגליל הערב יעניק לרעננה את כרטיס העליה לגמר הפלייאוף ויסיים את העונה לשחקניות הגליל. ניצחון גלילי יכפה הארכה במשחק מכריע, שייערך ביום שלישי ברעננה. שחקניות הקבוצה והצוות המקצועי קוראים לקהל להגיע הערב בהמוניו ולתמוך בקבוצה מהיציעים. רגע לפני המשחק, זמן לראיון קצר עם המאמן, זיו ברתנא.

רגע האמת כאן. קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון



זיו, איך אתה מסכם את הסיבוב השני שלכם? ממה מרוצה וממה פחות?


“פתחנו את הסיבוב השני לא טוב. בתפר שבין הסיבובים הרבה שחקניות ואנשי צוות כולל אני חלינו בקורונה, לא שיחקנו ולא התאמנו תקופה לא קצרה. בגלל כמות המשחקים הבלתי אפשרית שהיינו צריכות להשלים, נאלצנו  לחזור לשחק מייד בסיום הבידודים בלי הכנה גופנית ויישר לתוך תקופה של השלמת משחקים בליגה וחצי גמר גביע. היינו בתקופה פחות טובה, אבל הבנות הראו הרבה אופי, שיחקו עם פציעות, נתנו הכל. הצלחנו להתעלות במשחקים צמודים ולשמחתי נכנסנו לכושר טוב יותר ככל ששיחקנו יותר והצלחנו לסיים את העונה עם רצף מדהים של 11 ניצחונות ללא הפסד, מה שאיפשר לנו לעבור את המתחרות שלנו ולהגיע לחצי גמר הליגה הלאומית”.  

מבחינת רמת כשירות של הסגל, באיזה מצב אתם?

“יש לנו סגל מאוד קצר גם ללא הפציעות. אור דוידי מתאוששת משבר ביד ולא תשחק. ענבר לברון נפצעה בצורה קשה בקרסול לפני המשחק ברעננה ולמרות הכל עלתה ונתנה את כל מה שהיא יכולה, שני לוי עלתה למשחק ברעננה פצועה וכאובה ועשתה את המקסימום מבחינתה. זה הולך להיות קשוח, אבל אני מכיר את הבנות האלו, הן יעשו הכל כדי לשחק ויתנו הכל על המגרש בכל מצב”.

מה תצטרכו לעשות שונה הערב, בהשוואה למשחקי הליגה ומשחק הפלייאוף הראשון?

“נצטרך לשפר את הירידה להגנה ואת המענה לפיק אנד רול. בהתקפה נצטרך לייצר יותר עומק ולשמור על ריווח נכון יותר”.

לסיום, מסר לקהל הגלילי

“השחקניות שלנו משחקות עם הלב ומהרגש, לכן שליטה ביציע ותמיכה מהקהל עוזרות לנו לשחק טוב יותר. כל תושבות ותושבי הגליל מוזמנים להגיע ולהיות איתנו”.

זמן למלא את הטריבונה. שחקני ושחקניות מחלקת הנוער כובשים את היציע באולם “דנציגר”