כדורסל נשים: בחזרה למסלול הניצחונות

הפועל גליל עליון ניצחה 60:71 את אליצור עירוני נתניה, יומיים לאחר ההפסד במג’דל כרום.

הפועל גליל עליון חזרה למסלול הניצחונות. יומיים לאחר הפסד הבכורה העונה – 55:48 במשחק החוץ מול הפועל מג’דל כרום, הצליחה הקבוצה של זיו ברתנא לזכות בניצחון ביתי על אליצור עירוני נתניה, במשחק שנערך באולם “דנציגר” בקרית שמונה והועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של הקבוצה.

הפועל גליל עליון התייצבה למשחק עם מאזן של עשרה ניצחונות והפסד אחד, בעוד שהקבוצה האורחת התייצבה למשחק עם מאזן של שמונה ניצחונות ושני הפסדים. גליל עליון התייצבה למשחק ללא ירדן גוט ומאי מלכין. בשונה מהמשחק הראשון, שנערך בנתניה והסתיים בניצחון 39:79 לזכות הגליל, הפעם לא היה זה משחק חד צדדי. שחקניות הגליל אמנם צעדו ביתרון ברוב דקות המשחק וקלעו יותר נקודות בכל רבע, אך הקבוצה האורחת לא היוותה טרף קל לשחקניות הגליל. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 14:16 לזכות הגליל, בתום המחצית הראשונה היתרון הגלילי עמד על 31:35, בתום הרבע השלישי היתרון הגלילי צמח ל-46:52 ובסיום המשחק ניצחון 61:70 לזכות הגליל.

את רשימת הקליעות של הגליל הובילה ענבר לברון עם 18 נקודות. עוד שתי שחקניות קלעו בדו ספרתי: עמית גור – 15, אביטל צוובנר – 13. יתר הקלעיות: מיקה ביתן – 8, נוי לפושניאנסקי – 7, נוגה גיא ושיר רביב – 4 כ”א.

חזרו למסלול הניצחונות. שחקניות הפועל גליל עליון, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה