כדורסל: יוצאים בחוץ

יממה של משחקי חוץ לקבוצות הדגל של הפועל גליל עליון. כל מה שצריך לדעת לקראתם, בכתבה הבאה.

קבוצות הגברים והנשים של הפועל גליל עליון ניצבות בפני יממה של משחקי חוץ. קבוצת הגברים תתארח הערב אצל הפועל חיפה למשחק ליגה במסגרת המחזור הרביעי, קבוצת הנשים תתארח מחר אצל הפועל כאוכב למשחק במסגרת שמינית גמר גביע האיגוד. ג’אמפ ראשון בשני המשחקים בשעה 20:00.

מקווים לשמוח גם היום וגם מחר. אוהדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)



שבוע חיפה בקבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, שתחסר היום את הפורוורד הפצוע, קייל גיבסו ותקווה לזכות בניצחון ליגה שלישי ברציפות, כל זאת שלושה ימים לפני המשחק הביתי במסגרת הליגה הבלקנית מול מכבי חיפה. הערב תמתין לה קבוצה עם מאזן העומד על ניצחון אחד ושני הפסדים. שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים: במשחק אימון שנערך בכפר בלום ניצחה הקבוצה המארחת 83:90, במשחק גביע הווינר שנערך באולם רוממה בחיפה ניצחה הקבוצה המארחת 71:96. הקבוצה הגלילית מתייצבת למשחק הזה לאחר שבוע גדוש במשחקים, שלושה משחקים בחמישה ימים בהם קטפה ניצחון בליגה הישראלית ושני ניצחונות בליגה הבלקנית. יהיה מעניין לראות כיצד העומס ישפיע על שחקני הגליל.

בשלושה משחקי ליגה כל אחת מהקבוצות קלעה סדר גודל של 78 נקודות בממוצע (חיפה 77.7). את רשימת הקלעים בכל אחת מהקבוצות מובילים רכזים זרים, אייק איירבו הגלילי עם ממוצע של 14.3 נקודות – קארים אלן החיפאי עם ממוצע של 15 נקודות. בפרמטר הריבאונדים ברייס וושינגטון הסנטר גלילי עומד על ממוצע של 7.5 כדורים למשחק –  הפורוורד החיפאי, סקוט ג’יימס, קטך בממוצע 6 ריבאונדים. מאצ’ אפים מעניינים שצפויים הערב בין הפורוורדים המטווחים מחוץ לקשת – אייזיאה אייזנדורף הגלילי ועמית שמחון החיפאי, וכן מובילי הגארדים שאבון לואיס הגלילי וגרגורי וארגס החיפאי.

המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 5 לייב, אפיק מספר 58. כרטיסים למשחק בקופות האולם. כניסה בכפוף לעמידה בתנאי התו הירוק.

לחזור מהכרמל עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. שחקני הפועל גליל עליון חוגגים את הניצחון על נס ציונה (צילום: גיל נוימן)



קבוצת הנשים תפגוש בפעם השניה בתוך שבועיים את הפועל כאוכב, שאותה היא ניצחה במשחק הליגה הראשון שלה העונה 40:69. כאוכב עומדת על מאזן של שני הפסדי ליגה בשני משחקים, בעוד שגליל עומדת על מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד, בעקבות ההפסד שנחלה במג’דל כרום בשבוע שעבר. הפועל גליל עליון מקווה לשוב מכאוכב עם כרטיס לשלב רבע הגמר. בשבוע שעבר גליל חסרה את רג’ינה גליידה ושני לוי. מחר מקווים בגליל שהשתיים יוכלו ליטול חלק במשחק.

יחזרו עם כרטיס לשלב רבע גמר הגביע? שחקניות הפועל גליל עליון לצד אנשי הצוות המקצועי