כדורגל: קרית שמונה תתחיל עונה עם הנוער?

איזי שרצקי מאיים לעלות עם קבוצת הנוער למשחקי ליגת העל, במידה והקבוצה לא תפוצה על אובדן הכנסות. בהגרלת משחקי גביע הטוטו נקבע, שעירוני קרית שמונה תארח במחזור הפתיחה את מכבי חיפה. את הליגה תחל הקבוצה במשחק חוץ מול מ.ס אשדוד.

יום סוער בעירוני קרית שמונה. בשל העובדה שחלוקת ההקצבות מהפיצוי שיגיע ממשרד האוצר לקבוצות ליגת העל  בכל הקשור לפרמטר של אובדן הכנסות ייקבע ע”פ מדדים של מכירת כרטיסים – דבר שיפגע משמעותית בתקציבה של עירוני קרית שמונה, הוציאה הנהלת המועדון הודעה תקיפה בעניין ובה נכתב:  “לאחר שיחה בין יו”ר המועדון , איזי שרצקי ובין סמנכ”ל הכספים של מנהלת הליגה אייל ליפשיץ, בה מסר האחרון ליו”ר המועדון כי משרד האוצר יחלק את כספי הסיוע לקבוצות, על פי חלוקת כרטיסים ומנויים בלבד, הודיע יו”ר עירוני איתוראן קרית שמונה בכדורגל כי במצב שכזה לא נותר לו, אלא לוותר על בניית קבוצה לעונה הקרובה ולעלות עם סגל המורכב משחקני מחלקת הנוער. בקרית שמונה מעולם לא הייתה הפריבילגיה של הכנסות ממכירת מנויים/כרטיסים/ספונסרים וכו’. לכן, במשך 20 שנה נאלצתי לממן בעצמי את תקציב המועדון בכל שנה מחדש.  בחלוקת כספים שכזו המתעלמת לחלוטין ממצבם של בעלי הקבוצות ובעיקר של אלה שצריכים ‘להכניס את היד עמוק לכיס’ כדי להעמיד קבוצה ראויה, ולאור המצב והפגיעה הכלכלית, לא נותר לנו אלא לעלות בעונה הקרובה עם שחקני נוער”

הגרלת משחקי גביע הטוטו ומשחקי ליגת העל לעונת 2020/21 הסתיימה לפני זמן קצר. ההגרלה מזמנת לעירוני קרית שמונה פתיחת עונה במשחק ביתי בגביע הטוטו ומשחק חוץ במחזור הפתיחה בליגת העל.

במחזור הפתיחה של גביע הטוטו עירוני קרית שמונה, המיועד להיערך ב-8 או ב-9 לאוגוסט, תארח עירוני קרית שמונה את מכבי חיפה, שלושה ימים לאחר מכן תתארח אצל הפועל חיפה ושלושה ימים לאחר מכן תארח את העולה החדשה, בני סכנין. בתום שלושת המשחקים של שלושת הבתים בגביע הטוטו הקבוצה שתזכה במאזן הנקודות ויחס השערים הטוב ביותר תעפיל למשחק הגמר, שם תחכה לה המנצחת בהתמודדות הכפולה של הקבוצות המגיעות ממסלול אירופה – האלופה מכבי ת”א ומחזיקת הגביע הפועל באר שבע.

עוברים למשחקי ליגת העל, שייפתחו בסופ”ש האחרון של חודש אוגוסט. עירוני קרית שמונה תתארח אצל מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה. במחזור השני קרית שמונה תקיים את משחק הליגה הביתי הראשון שלה העונה – משחק שבו תארח את הפועל חיפה. משחקי בית אטרקטיביים שמצפים לקרית שמונה בסיבוב הראשון: במחזור החמישי (17/10) תארח הקבוצה את הפועל ת”א, במחזור התשיעי (2810/) תארח הקבוצה את מכבי חיפה. ללוח המשחקים המלא, הקליקו כאן