כדורגל: סופ”ש של התחלות חדשות בכל הגזרות

משחקי ליגה וגביע במחלקות הנוער, משחק ליגה ראשון לבוגרים של ממב”ע. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה זו

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה וכמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים, כל זאת אחרי מחזור אמצע שבוע בכמה גזרות: קבוצת הנוער של קרית שמונה זכתה בניצחון בכורה – 2:4 במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא, קבוצת נערים א’ של קרית שמונה ספגה הפסד 4:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת, בעוד שקבוצת הפועל גליל עליון התייצבו למשחקים במסגרת גביע המדינה: קבוצת ילדים ג’ ניצחה 2:6 את הפועל בית שאן, בעוד שקבוצת ילדים ב’ הפסידה 5:3 לסקציה מעלות.

זכו לכבוד מהנשיא ורעייתו. שחקני קבוצת הנוער של קרית שמונה והצוות המקצועי בביקור בבית הנשיא לרגל הזכייה בגביע המדינה



סופ”ש הקרוב עומד בסימן משחקי בכורה לעונה הזו ללא מעט קבוצות מהגליל העליון והגולן – מי במשחקי הגביע ומי במשחקי הליגה. מה בתפריט? בשישי – הצגה כפולה בכפר בלום, משחקים בצפת ובקצרין. בשבת מחכה לכם הצגה כפולה בקרית שמונה. תגיעו למגרשים, יהיה כיף. אנחנו כמובן ניתן זרקור למשחקים בפינת “צעירים בפעולה”, שתפורסם ביום ראשון בבוקר.

פותחים עונה במשחק דרבי. קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון


משחקי יום שישי

הצגה משולשת בכפר בלום (קבוצות מ.כ גליל גולן): קבוצת ילדים א’ תארח בשעה 09:30 את הפועל גליל עליון למשחק דרבי במסגרת גביע המדינה. בשעה 11:40 קבוצת נערים ב’ – קבוצה שהוקמה בקיץ האחרון ומודרכת ע”י אייל וקראט, תערך משחק ליגה ראשון והיא תארח את צעירי עילוט. בשעה 14:00 קבוצת ילדים ג’ תארח את סקציה מעלות למשחק גביע.

13:00, קצרין: קבוצת נערים ב’ של מ.ק קצרין גולן, שזכתה בעונה שעברה באליפות ליגת צפון של שנתון נערים ג’, תחל עונה במשחק ליגה מאתגר מול הפועל עראבה.

14:30, צפת: קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת, שעשתה עונה מצוינת בשנתון ילדים א’, תקווה לפתוח עונה עם העפלת שלב במשחקי גביע המדינה. מחכה לה משוכה לא קלה בדמותה של איחוד בני שפרעם.

רוצים להתחיל עונה עם חיוך. שחקני קבוצת נערים ג’ של צפת


משחקי השבת

הצגה כפולה – המגרש הסינטטי בקרית שמונה (עירוני קרית שמונה): קבוצת נערים ב’ תקווה לזכות בנקודות ליגה ראשונות אחרי שלושה הפסדים, כשתארח את הפועל כפר סבא – שצברה עד כה 4 נקודות. בשעה 17:30 קבוצת נערים א’ – שצברה ניצחון אחד ושני הפסדים עד כה, תארח את המוליכה בעלת המאזן המושלם של ליגת העל, מ.ס אשדוד.

16:30, קרית ים: קבוצת הבוגרים של בני ממב”ע מתחילה עונה חדשה בליגה ב’, אחרי שניצחה שלושה משחקים במסגרת גביע המדינה והעפילה לגמר גביע הליגה. ממב”ע תתארח אצל אהלי טמרה – העולה החדשה הנחושה לליגה, שבמשחק הבכורה שלה קרוב לוודאי תגיע עם מוטיבציית שיא. ממב”ע תקווה להמשיך עם עוצמה התקפית כמו במשחקים האחרונים, כדי להישאר על מסלול הניצחונות.

17:30, מגרש ספורטק דרום – ת”א: קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שצברה עד כה 4 נקודות בשלושה משחקים, תקווה לרשום ניצחון שני ברציפות, כשתתארח אצל נועלת הטבלה, בני יהודה ת”א, שהפסידה עד כה בשלושה משחקים וספגה לא מעט שערים – מה שהביא לפרידה ממאמן הקבוצה. בני יהודה תעלה נחושה לזכות בנקודות ראשונות, קרית שמונה צריכה להיות ערוכה לכך.

ישמרו על מאזן מושלם? שחקני בני ממב”ע