כדורגל: לנצח – כי אין ברירה אחרת

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל הפועל חיפה למשחק של להיות או לחדול במסגרת גביע הטוטו. כל תוצאה מלבד ניצחון תחסל את סיכוייה להיאבק על העפלה לשלב חצי הגמר.

שלושה ימים לאחר שפתחה את עונת 20/21 עם הפסד 1:0 למכבי חיפה, במשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, תתייצב הערב (19:45, אצטדיון ע”ש סמי עופר – חיפה. שידור ישיר בערוץ 59) עירוני קרית שמונה למשחק חוץ מול הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-2 מתוך 3 של גביע הטוטו. הפועל חיפה הפסידה במחזור הראשון 2:0 לבני סכנין, כך שעבור שתי הקבוצות מדובר במשחק של להיות או לחדול.

עירוני קרית שמונה נראתה אנמית מבחינה התקפית במשחק מול מכבי חיפה, כשבמחצית הראשונה גם משחק ההגנה לא היה במיטבו. קרית שמונה תצטרך להיות יותר מרוכזת בהגנה והרבה יותר מדויקת בפעלות האחרונות בחלק הקדמי. אופיר מזרחי, שחקנה ההתקפי של קרית שמונה, ירצה לבטח להוכיח לקבוצתו בעונה שעברה, שטעתה שויתרה עליו. מזרחי בלט לא אחת במדי קרית שמונה במשחקים מול הפועל חיפה – ולכן ניתן לצפות ממנו שיהיה השחקן המרכזי של הקבוצה בחלק הקדמי הערב. מי שעשוי ליטול חלק במשחק ולערוך הופעת בכורה הוא החלוץ יוג’ין אנסה, שהושאל מהפועל רעננה. הפועל חיפה צפויה לעלות עם שינוים לא מעטים בהשוואה למשחק מול סכנין, אליו התייצבה עם סגל חסר, מאחר ולא כל שחקניה עברו בבקרה התקציבית טרם המשחק. ההגנה של קרית שמונה תצטרך לתת מענה לחלק הקדמי המגוון והמסקרן של הפועל חיפה, שצפוי לכלול לפחות בתחילת המשחק את נס זמיר, רז שטיין ואת וויליאם אגאדה – מהכובשים המצטיינים בליגה הלאומית בעונה שעברה.