כדורגל: התוספת שתופסת עם המכנסיים למטה

עירוני קרית שמונה הפסידה 3:2 להפועל באר שבע, שכבשה שער ניצחון 8 דקות בתוך תוספת הזמן.

כנראה שזו לא עונת כדורגל, בלי שעירוני קרית שמונה מוצאת את עצמה בעמדה של הפסד במשחק שבו החלטת שיפוט על תוספת זמן מוגזמת גורמת לה להפסיד משחק. בעונה שעברה זה קרה במשחק ההפסד 2:1 לבני יהודה ת”א – שכבשה שער בדקה ה-98 של מחזור הראשון, בעונה הזו זה קרה במשחק החוץ בסיבוב הראשון מול מכבי ת”א – שכבשה שער בבעיטת פנדל שלא היה ולא נברא בדקה ה-97, ואילו הערב, שלושה מחזורים לפני תום העונה – קרית שמונה מפסידה בדקה ה-99 בתוצאה 3:2 להפועל באר שבע, זאת לאחר ששופט המשחק הוסיף דקה וחצי מעבר ל-7 דקות תוספת הזמן. עצוב, מרגיז ומתסכל, הפסד שמותיר את קרית שמונה במרחק של 2 נקודות מהמקום הרביעי, המעניק כרטיס למשחקי הליגה האזורית של אופ”א.

עירוני קרית שמונה חסרה הערב את שני הקשרים האחוריים שלה, סמואל בראון -המחלים מפציעה בברכו ויואב הופמייסטר – שסובל גם הוא מבעיה בברכו. כמו כן, גם שחקן ההתקפה אופיר מזרחי נעדר בגין פציעה, בעוד שהמגן דור אלו ריצה עונש הרחקה של צבירת כרטיסים צהובים – מצב שסלל את דרכם של המגן יובל לוין והקשר ידין לוגסי להרכב. הפועל באר שבע חסרה שניים מבלמיה – לועאי טהא וחאתם עבדל חמיד. היא נהנתה מאלפי אוהדים ביציע, שהעניקו לה דחיפה גדולה.

שער, שלא תורגם לנקודות. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)



היה זה משחק התקפי מצד שתי הקבוצות, שידעו שניצחון ישפר משמעותית את סיכוייהן לסיים את העונה במקום הרביעי. כבר בדקה ה-12 כדור קרן שנהדף ע”י הגנת באר שבע לעברו של ידין לוגסי הסתיים בבעיטה של האחרון, שנהדפה ע”י אוהד לויטה לקרן.  בדקה ה-23 הגבהת כדור קרן של באר שבע מצאה את ראשה של הבלם מיגל ויטור, שנגח לעברו של אלטון אלקולטסה, שהמשיך מקרוב לרשת של ברטקוש וקבע יתרון 0:1 לזכות באר שבע, שהחזיק מעמד עד לדקה ה-45, שבה במהלך הגבהת כדור חופשי של קרית שמונה לעבר הרחבה הביאה לעבירה של אור דדיה על לוסיו מרינאו, “אקס” באר שבע. את בעיטת הפנדל בעט רועי קהת, גם הוא “אקס” באר שבע, לרשת הדרומית וקבע שוויון 1:1.

במחצית השניה המשיכה המגמה ההתקפית הדו צדדית. בדקה ה-55 עבירה של זיו מורגן על מרוואן קבהא הביאה לפסיקה לבעיטת פנדל לזכות באר שבע, שאותה תרגם הקשר הפורטוגלי, ז’וסוואה, לכיבוש שער שהעלה את באר שבע ליתרון 1:2 – שהחזיק מעמד 23 דקות, עד אשר הגבהת כדור של מוחמד שאקר מצאה את ראשו של יוג’ין האנסה, שנגח לרשתו של לויטה וקבע שוויון 2:2. עמוק בתוך תוספת הזמן, לאחר שתי החמצות ממצבים קורצים של רותם חטואל, “אקס” קרית שמונה, שנכנס כמחליף במחצית השניה, התקפה אחרונה במשחק יצרה ערבוביה ברחבת קרית שמונה ובסיומה דוד קלטינס בעט לרשתה של קרית שמונה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:3 לזכות באר שבע.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, ידין לוגסי, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, סקו טורה (אדריאן רוצ’ט – 85), ידין לוגסי (מייקל אמנגה – 69), רועי קהת, מוחמד שאקר, יוג’ין האנסה ולוסיו מרינאו (עבדאללה חליחל – 76)

הפנים אומרות הכל. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)