כדורגל: אליפות לנערים ג’ של קרית שמונה

בשל סיום העונה המוקדם, קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה הוכתרה לאלופת מחוז חוף. קבוצת הנוער של בני ממב”ע נשארת בליגה הארצית והנוער של מרום הגליל במחוזית.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום בצוהריים על סיום העונה בליגות הצעירות ובליגות הבוגרים הנמוכות, בשל משבר הקורונה. ההתאחדות קבעה שהקבוצות שדורגו במקום הראשון בכל הליגות הצעירות יוכרזו כאלופות, פירוש הדבר – קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה, שבקרוב תזכה בתואר “קבוצת החודש” שלנו, מוכתרת כאלופת מחוז חוף – לאחר שבתום 21 מחזורים היא מוליכה את טבלת מחוז חוף, עם מאזן של 52 נקודות מ-63 אפשריות, כשהיא מקדימה בארבע נקודות את מכבי אחי נצרת. הקבוצה שמודרכת ע”י אילן עזריה ומנוהלת במסירות ע”י ימית זהבי, עשתה עונה מדהימה ונעצרה בשלב רבע גמר גביע המדינה – לאחר שהדיחה בבעיטות פנדלים את הפועל חדרה ומכבי נתניה מצמרת ליגת השרון, שנחשבת לליגה חזקה יותר ממחוז חוף. בעונה הבאה הקבוצה תשחק בליגה הארצית של שנתון נערים ב’ – שזו הליגה השניה בטיבה.

יש אליפות. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה

החלטת ההתאחדות לכדורגל עושה עוול מסוים לקבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, שקיוותה להיאבק על אליפות מחוז צפון 1 ולהעפיל לליגה הארצית. הקבוצה מרוחקת 8 נקודות ושני משחקים חסרים מפסגת הטבלה ובמצב העניינים הנוכחי, למרות 75 אחוזי הצלחה, היא תסיים את העונה בלי תואר ובלי עליית ליגה.

יכולים להיות גאים בעצמם. שחקני קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל

החלטת ההתאחדות מטיבה עם קבוצת הנוער של בני ממב”ע, שדורגה מתחת לקו האדום של הליגה הארצית, אך בשל ההחלטה להקפיא את הירידות מליגות הנוער השונות, הקבוצה תישאר עונה נוספת בליגה הארצית – שזו הליגה השלישית.

נשארים בליגה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע