השגרירים: בוזורגי כבש, טויזר חוגג עליה

בני סכנין העפילה אמש לליגת העל – לשחקן ההגנה דניאל טויזר חלק נכבד בהצלחה.  אלון בוזורגי כבש שער נוסף במדי מכבי אחי נצרת. אמיר רוסתום ואריאל לזמי ניצחו את ה”אקסית”. על זאת ועוד בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורת אמצע שבוע. מה בתפריט? שחקן שחגג עליה לליגת העל, שחקן שהעשיר את מאזן השערים שלו, שני שחקנים שניצחו את ה”אקסית” ועוד. מתחילים בסקירה.


ליגת העל

שני “השגרירים” של עירוני קרית שמונה בקבוצת בני יהודה ת”א היו שותפים לניצחון הכתומים מת”א 0:2 על קרית שמונה, ביום ראשון בערב. שני “השגרירים” עלו כמחליפים: שחקן ההתקפה אריאל לזמי נכנס בפתיחת המחצית השניה, בעוד שהמגן אמיר רוסתום פגש לראשונה בחייו את קבוצת האם שלו, כשעלה כמחליף בדקה ה-80.

אדריאן רוצ’ט

– קשרה של הפועל כפר סבא, שיחק ב-74 הדקות הראשונות למשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת תיקו 0:0 את ההתמודדות מול סקציה נס ציונה.

נאור עבודי

 – קשרה של מ.ס אשדוד, עלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה של משחק הניצחון של קבוצתו 2:5 על מכבי נתניה, ששוערה דני עמוס לא שיחק בשורותיה.

ליגה לאומית

בני סכנין סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את משחקה מול הפועל קטמון – והעפילה לליגת העל. שחקן הכלבו ההגנתי דניאל טויזר רשם הופעה מלאה ויש לו חלק נכבד בהצלחה – ובקרוב נארח את השחקן לראיון בפינת “ספורטאי החודש”. על ספסל סכנין נותר במשחק זה החלוץ לירון אלימלך, שמאז חזרת הקבוצה מ”פגרת הקורונה” לא שולב במשחקיה.

מכבי אחי נצרת, שהבטיחה עונה נוספת בלאומית, ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון – שבעקבות התוצאה ירדה לליגה א’. החלוץ אלון בוזורגי רשם הופעה מלאה וכבש את השער הראשון במשחק, על סף סיום המועד החוקי של המשחק. שחקן ההתקפה רותם חטואל פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-70.