השכרת ומכירת במות הרמה, מלגזות וגנרטורים. רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע
view counter
גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter
גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter

אינטרוול חדר כושר בקריית שמונה

תגיות:

מועדון הכושר ועיצוב הגוף בי אקטיב

אם אין לכם זמן להתאמן שעות ארוכות בחדר כושר אבל חשוב לכם לשמור על גוף מחוטב, אימון אינטרוול חדר כושר יתאים לכם בול. זוהי השיטה היעילה ביותר לשילוב בין עבודה עם משקולות לבין עבודה אינטנסיבית לשריפת השומן והתוצאות נראות לעין תוך זמן קצר! אז בואו והתנסו באימון מגוון מאתגר אינטנסיבי אך קצר וקולע בול.

על פי הגישה המסורתית בתחום הכושר, מומלץ לשלב פעילות אירובית עם תרגילי התנגדות לפיתוח שרירים בכל הגוף, מכיוון שזהו המתכון הנכון לפעילות גופנית אופטימאלית שדואגת לכל מה שחשוב. אימון אינטרוול חדר כושר בקריית שמונה משלב את שני סוגי האימון באימון אחד ולכן הוא חוסך למתאמן זמן רב, מכיוון שהוא מחליף 2-3 אימוני כוח שבועיים עם 2 אימונים אירוביים המומלצים כשגרת אימונים שבועית. משמעות המילה אינטרוול היא אימון המחולק לקטעי עבודה אירוביים ואנאירוביים. מכיוון שאימון זה רציף ומבוצע בעצימות גבוהה,מתקבלת תוצאה של אימון אינטנסיבי העובד על כל שרירי הגוף וגם על השריפה המוגברת של קלוריות ושומנים.

כיצד נבנה אימון אינטרוול חדר כושר
אחד היתרונות הבולטים של אימון אינטרוול חדר כושר בקריית שמונה בא לידי ביטוי בכך שהוא נבנה בצורה אינדיווידואלית על ידי המאמן עבור כל מתאמן על פי היכולות הפיזיות ורמת הכושר שלו. כמו כן, מכיוון שמדובר על אימון שמומלץ לבצע בנוכחות מאמן מקצועי, ניתן לבצע בו שינויים על סמך ההתקדמות של המתאמן. להלן דוגמה לתרגילים שיכולים להרכיב אימון אינטרוול חדר כושר בצפון: ריצת ספרינט למשך 30 שניות והליכה למשך דקה. החלק האירובי הזה יחזור על עצמו כמה פעמים ולאחר כל חזרה המתאמן יעבור לביצוע תרגילי כוח כמו סקוואטים למשל יחד עם משקל גבוהה במשך 20 שניות. בסיום החלק הזה המתאמן יעבור לביצוע סקוואט ללא משקולת למשך 40 שניות נוספות.

דגשים חשובים לגבי האימון
אימון אינטרוול חדר כושר בגליל מאפשר לגוון את התרגילים האירוביים והאנאירוביים, הדבר החשוב הוא לבצע אותם ברצף וללא הפסקות על מנת לשמור על הרמה הנכונה של הדופק שמאפשרת שריפת שומנים ועבודה על בנייה ועיצוב השריר. במידה ומבצעים אינטרוול חדר כושר בגליל עליון בצורה ממוקדת, ניתן לקצר את האימון ל-20 דקות, אך אסור לוותר על חימום לפני תחילת האימון. על מנת שיהיה אפקטיבי ויכין את הגוף לאימון, על החימום להיות באורך של 5 דקות. כמו כן, בסוף האימון חשוב להקפיד על קירור הגוף ומתיחת השרירים למשך כ-5 דקות נוספות.

 

 04-6949988
קניון נחמיה, קרית שמונה




כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital