זקוקים לתחושת שלווה וביטחון של מותג מנצח? אצלנו תמצאו מגוון עצום של דלתות ומוצרי נעילה איכותיים. כל המדינה יודעת, בדלתות רב בריח
view counter
האיש שירגיש, יקפיץ וילהיב את הקהל שלכם. מי שידאג להרים את האירוע שלכם לגבהים חדשים. DJ אילון ישראל – תקליטן הבית של הצפון!
בואוווו בואווו בואוו לאכול חומוס. זה בריא וזה מדהים. בלו בס - הרבה מעבר לעוד חומוסייה

מחוברים לגליל: קיץ חם ומהנה

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
05.08.17

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

יוני ויולי ידועים כחודשים חמים מאוד וכמובן חופש לילדים, אבל לנו זה לא הפריע ועדיין יצאנו לבקר עסקים רבים, אכלנו, שתינו, קנינו, עשינו כושר ונהנינו מכל רגע. הצטרפו אלינו לכתבה המסכמת את פעילותנו בשטח בחודשיים האחרונים.

1. בורגרים בר קריית שמונה

את הסיבוב התחלנו, איך לא, במסעדה. אחד מהקומות האהובים עלינו בזמן האוכל, היחס והשירות הוא סניף בורגרים בקריית שמונה. קיבלנו הצצה גם למטבח שתקתק עבודה ודאג שכולם יקבלו את המנות הטעימות שלהם בזמן.

2. מרכז שרות פיאט החולה
ממשיכים למרכז שרות פיאט החולה של חיים ג'ינו באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה, שם אנחנו ועוד רבים מתקנים את רכבם. בכל ביקור אפשר להתרשם כמה החבר'ה שם מסורים, אמינים ומקצועיים. תסמכו עליהם שהרכב לא יוצא עד שהכל מושלם.

3. קשת
עצירה קצרה להתעדכן בכל החידושים והמוצרים המדליקים והיפים בחנות קשת של ארבל שושן באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה. הצוות המקסים של החנות תמיד עושה לנו שמח ומעדכן אותנו בכל מה שחדש אצלם. אם אתם בעלי מקצוע או סתם רוצים משהו לבית מתחום החשמל, כלי עבודה, תאורה, מאווררים ועוד, אתם חייבים להגיע לשם!

4. אומה
אחת המסעדות המרתקות באזור היא מסעדת אומה בצומת הגומא. המשלבת בצורה נהדרת מטבח בשרי, איטלקי ואסייתי, ומראה שאפשר לספק לסועדים ארוחה המורכבת ממגוון רחב של מנות נפלאות שמתאימות לכל אחד שמגיע.

5. אורן תכשיטים
חבר טוב אמר שהוא רוצה להציע לחברה שלו ומחפש מקום שבו יוכל למצוא טבעת יפה ויוקרתית כל כך שהיא לא תוכל לסרב לו. לקחנו אותו לחנות אורן תכשיטים בקניון 8 סנטר. עם הטבעות המדהימות שלהם אפשר רק להגיד כן!

6. בי אקטיב
חייבים קצת לשרוף את כל מה שאנחנו אוכלים ולהיכנס לכושר, אז מיד התלבשנו ספורטיבי והתחלנו להתאמן במועדון הכושר בי אקטיב בקניון נחמיה קריית שמונה. תמיד מרשים לראות את היחס והליווי האישי של המאמנים לכל המתאמנים.

7. פיצושיה
קפצנו לבקר עסק חדש שהצטרף אלינו לאחרונה ומציע קונספט מדליק של פיצות, סושי ושלל מנות מטריפות בעבודת יד. אחרי כמות הפינוקים הטעימים שיצאו לשולחן, נדלקנו על המקום ובקושי נשמנו.

8. אלום רמי
בשיא החום, תפסנו את רמי אשתמקר מ"אלום רמי" בזמן התקנת גדרות ודלתות אלומיניום. העבודה שעשו שדרגה ללא ספק את המראה של הבית והחצר. עשו לנו חשק להחליף את הגדר עץ שלנו לגדר אלומיניום.

9. קובי הדרכה וציוד ספורט
קצת אחרי שסיימנו את האימון בבי אקטיב, ראינו שקובי מנשרוב, הלא הוא "קובי הדרכה וציוד ספורט", המספק להם ולעוד הרבה מכוני כושר ובתים פרטיים ציוד כושר, מרכיב יחד עם נועם ישראלי ציוד חדש. אם אתם צריכים ציוד חדש או תיקונים, קובי הוא האיש שלכם.

10. טאלי
המסעדה ההודית שמשגעת את הצפון היא ללא ספק מסעדת טאלי של קאלו באבא וסרחיו הלמן במתחם נופית חרמון. בחודש יולי הם קיימו ערב הקראה לספר חדש שהוציאה חברה טובה שלהם טל גטרייטמן שהגיע וסיפרה עליו. כולנו נהנינו מאווירה מהנה, אוכל מעולה וסיפור מרתק.

11. מאניה ג'ינס
שמענו שיש מבצעים משוגעים בחנויות מאניה ג'ינס בקניון 8 סנטר בקריית שמונה וקניון סנטר הגליל בראש פינה. מיד הגענו לחנות בראש פינה והתחלנו להעמיס בגדים כדי למלא את המדפים בבית בבגדים שווים.

12. דוגי סטייל
הגענו לחנות החיות "דוגי סטייל" באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה ופגשנו את הצוות האדיב שמיד הציע לנו לשתות מים קרים וקפה. נהנינו גם לראות כיצד הם מטפלים בצורה מקצועית ונעימה בלקוחותיהם הרבים שפקדו את החנות.

13. המרכז לאומנויות לחימה
בכל ביקור שלנו במרכז לאומנויות לחימה של פול בנג'מין נראה שהילדים המתאמנים שם רק מתחזקים יותר ויותר. לא היינו רוצים להתמודד מולם. ראינו איך פול מלמד אותם להילחם ולהוציא מהם את המקסימום כל הזמן והכל בנעימות המאפיינת אותו.

14. מגע מכל הלב
קפצנו לבקר את גיא שטילמן בקליניקה שלו "מגע מכל הלב" בשאר ישוב. התרשמנו מהמקום, הטבע, האווירה וכמובן המקצועיות שלו בטיפול. עשה לנו חשק לעלות על מיטת הטיפולים ולקבל גם פינוק כזה.

15. משתלת עלה ופרח
היינו צריכים לחדש את הגינה, והפעם החלטנו שנלך למומחים ממשתלת עלה ופרח בקיבוץ דפנה, ונתחדש בשתילים ופרחים שישרדו את כל השנה. רון בורר והצוות של המשתלה דאגו להכווין אותנו ולייעץ לנו בנושא. חייבים להגיד שהשכנים עכשיו מקנאים שהגינה שלנו יותר יפה משלהם.

16. בר בשר
מה עושים כשצריכים משהו זריז ומתחשק משהו בשרי? אומרים שלום למיכאל וולף וארז ריבר בבר בשר בצומת הגומא ומזמינים צלחת מפנקת של בשרים מהמעשנת וכמה ירקות שיילכו איתם. פשוט ללקק את האצבעות!

17. קרוספיט קריית שמונה
החום הכבד לא הרתיע את המתאמנים של קרוספיט קריית שמונה, שהגיעו למסיבת קיץ מהנה, שכללה מוסיקה טובה, אוכל אבל יותר הרבה כושר. ידין והמאמנים החזקים דאגו שהחבר'ה שם יזיעו כמו שצריך לפני האוכל.

18. פרידה
עצרנו במסעדת פרידה של עידן כהן במתחם רסקו בקריית שמונה. עידן העמיס לנו את השולחן באוכל ביתי וצמחוני מדהים. הלהיט החדש של המקום הוא החומוס המטורף. בא לכם צהריים טעימים בתקציב נוח? פרידה תעשה לכם את העבודה.

19. ביגוד ספורט אאוטלט קריית שמונה
את הסיבוב אנחנו מסיימים בחנות הביגוד המדהימה בקומה העליונה של קניון נחמיה בקריית שמונה. בחנות אפשר למצוא חולצות, מכנסיים, גרביים, נעליים, כובעים, תיקים ותוספי מזון. פגשנו שם את הדוגמנית קטיה אסקין היפה שהראיתה לנו את כל הקולקציות החדשות והמבצעים המטורפים שיש להם. כמובן שיצאנו בידיים מלאות בשקיות.

מקווים שנהניתם לפחות כמונו מהחודש האחרון. צאו לבלות, לקנות, לאכול וכמובן להכיר את העסקים הנפלאים שיש לנו כאן בגליל. המשך קיץ נפלא ונעים לכולם!